EnNySpire:) Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Da sees vi snart jenter... Lykke til videre:)
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Heldiggrisen. Masse lykke til videre. Jeg kommer etter om 2 ukers tid. Kos deg )
*toppris* Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 grattulerer:) jeg kommer hoppende etter i slutten av uken:) er 11+3 idag:)
EnNySpire:) Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2009 Syns tiden går så seint jeg...Føler det er en evighet siden jeg fant ut at jeg var gravid, men har jo ikke visst det mer enn i 9 uker..:)Hehe...Og de 9 ukene føles som et halvt år...
cmadelen<3Angelica<3 Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Jeg kommer løpende etter i morgen:) gleder meg:) sees på 2 trimester
2prinsesserogbim Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 Kommer hoppende etter strax.... Er 11+5 i dag så nå er det ikkje lenge igjen...
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 16. februar 2009 #8 Skrevet 16. februar 2009 jeg kommer etter om en uke ) kos deg på 2. trimester
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå