Gå til innhold

I dag hopper jeg over i 2. trimester:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da sees vi snart jenter...:)

Lykke til videre:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldiggrisen. Masse lykke til videre. Jeg kommer etter om 2 ukers tid. Kos deg :o)

Skrevet

grattulerer:) jeg kommer hoppende etter i slutten av uken:) er 11+3 idag:)

Skrevet

Syns tiden går så seint jeg...Føler det er en evighet siden jeg fant ut at jeg var gravid, men har jo ikke visst det mer enn i 9 uker..:)Hehe...Og de 9 ukene føles som et halvt år...:P

Skrevet

Jeg kommer løpende etter i morgen:)

gleder meg:)

sees på 2 trimester

Skrevet

Kommer hoppende etter strax.... Er 11+5 i dag så nå er det ikkje lenge igjen...

Skrevet

jeg kommer etter om en uke :o) kos deg på 2. trimester

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...