Gå til innhold

Hva skal jeg tro??????? Gravid eller ikke???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en vanlig Cb test på morgenurin. IKM i dag,den var svak svak positiv. Men både mannen min og jeg ser den loddrette streken. Men svak altså.

Tok en Cb digital etterpå. Viste ikke gravid:( Hva skal jeg tro da???

Jeg har nå skikkelige mensmurringer,men samtidig så er det jo mange som har det den dagen de venter mens selv om de er gravide??

Hva tror dere?? Erfaringer???

Takk for svar !!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, strek er strek. Det kan være du ikke produserer nok hcg til å få utslag på digital test ennå (de er ofte en anelse mindre sensitive).

Jeg testet svaaaakt positivt på en stripstest og negativt på digital CB om morgenen, for så å få positivt på digital samme kveld. Så jeg vil nok tro du er gravid, selv om du selvsagt bør ta en test til. =)

Skrevet

Takk for svar!;) Det skal jo ikke komme en strek om det ikke er hcg der,men stoler ikke helt på disse testene altså. Synes det er så mange som får positive utslag,men allikevel ikke er gravide:(

Får vel bare vente å teste igjen da;)

Men forresten,er ikke CB digital mer sensitiv da??

Skrevet

Både vanlig og digital cb skal gi utslag på alt over 25 i hcg, men ut fra det jeg har lest på en del sider om ivf og testmani og slikt ser det ut til at de ikke-digitale testene ofte viser positivt selv om tallene er litt lavere enn dette.

Skrevet

Ok;) Spennende dette her,men synes det er slitsomt også:( Man tror og håper,men er samtidig helt tullete i hodet:(

Flere som har erfaringer???

Skrevet

Strek er en strek :)

Jeg testet 9 dager etter el positivt med CB. Også svakt, men positivt. Jeg hadde da under 22 i hcg, jeg fikk nemlig påvist 22 i hcg 4 feb :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...