metaMORfose Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Så har vinterferien startet. Jeg sitter inne med magen min, og mann og barn er ute på skitur. Nå skjønner jeg hvor mye vi egentlig går på ski i løpet av vinteren, når det er føre til det. I morgen skal vi gjøre gutte- og jenteting. Det blir koselig. Vi jentene skal handle klær og gå på kafe, og gutta tror jeg skal prøve å sove ute i natt. Gale gutter, men de liker det så da får de holde på. De har godt utstyr. Hva gjør dere andre i dag da?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Jeg og mannen jobber som vanlig. Men for sønnen startet vinterferien på torsdag i forrige uke. Da reiste han sammen med bestemoren sin (min mamma) på vinterferie. Dem har tilbrakt ei langhelg på fjellet, hvor dem har vært ute hver dag å akt på akebrett i ca 4 timer. Nå er dem hjemme der mine foreldre bor, og stor koser seg regner jeg med. Mamma ha tatt seg fri noen dager, så dem skulle ake på akebrett, prøve seg på skøyter og gå litt på ski. Til helgen igjen reiser dem til fjells, og det samme gjør jeg og mannen så møter vi dem der. Har forhåpentligvis en topp helg før vi reiser hver til vårt på søndagen.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 jeg har vært på skitur i dag, i vakker og ifn natur... Barna er på skolen, for her begynner ikke vinterferien før neste uke... I kveld er det poengrenn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå