Gå til innhold

dere som har født i Trondheim:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det barselhotell der? jeg vil helst at bf skal være der med meg hele tiden. Har ikke fått noe info om noe, så er veldig usikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Ja, det er barselhotell på St.Olav og så lenge du ikke har et risikosvangerskap eller komplikasjoner under fødselen, så blir du flyttet (kjørt i en "golfbil";)) dit hvis du ønsker det:))

Lykke til videre:)

Skrevet

Sovesofa på enerommet hvid dere ikke kan, eller det ikke er plass på pasienthotellet. Godt å være sammen de første døgnene;)

Skrevet

takk for svar! det var godt å høre :)

Skrevet

Forskjellen på barselhotell å pasienthotell da, er d i same bygget eller. hvor blir man automatisk flyttet etter fødsel om d ikke er noen komplikasjoner da? ble nysjerrig nå jeg :)

Skrevet

Så lenge fødselen har gått fint og mor og barn har det bra så får man bo på barselhotellet. Dette er en etasje på pasienthotellet og der har man jordmødre tilgjengelig hele døgnet for hjelp og råd.

Jeg hadde et høyrisikosvangerskap sist, men en drømmefødsel og ble kjørt over til barselhotellet 4 timer etter fødselen. Fikk bo der i 3 døgn før jeg ble sendt hjem igjen. Pappan var der sammen med oss hele veien og lillegullet var med meg hele tiden. Hvis man får en unge som gråter mye og selv trenger hvile er det bare å plinge på jordmødrene så tar de hånd om babyen så du får sovet litt.

Helt gull å bo der!

Eneste jeg har å utsette er at jeg ble sendt hjem før jeg hadde fått igang melka og den første kvelden hjemme var den vondeste kvelden EVER for min del! Hadde DE dolly parton-puppene som ikke ville slippe melka og lillegull var såååååå sulten. Fikk igang melka i 1-tiden på natta og da ble vi alle fornøyde. Selv synes jeg at på bakgrunn av dette burde jeg fått lov å være 1 natt ekstra på barselhotellet.

Men pga nedskjæringer på føde og barsel så er det på hue og rævva ut etter de 3 tilmålte døgnene..... Utrolig synd men....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...