Gå til innhold

forslag til utdanning???


Tusenbein08<3skrukketroll2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

noe som ikke tar mange år... og noe som er spennende..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel får arbeidsgivende utdanninger som er kortere enn tre år. Da anbefaler en yrkesretta utdanninger. Jeg synes at det meste er spennende, også det andre synes er vanvittig kjedelig:)

Skrevet

Vil uansett ta 3 år å få seg ei skikkelig utdanning, om du har studiekompetanse eller ei, du må nesten sette deg ned med studiekataloger å lese, hva er interessene dine, hva slags menneske er du? Hva er dine svakheter, hva er styrken?

Feks, en person uten noen form for estetisk sans bør aldri utdanne seg til å bli frisør eller interiørkonsulent, og et menneske uten empati bør aldri bli sykepleier, en person uten romfølelse eller retningssans er dårlig egnet som flyver. ;-)

Det som er kjedelig for et menneske kan være forferdelig spennende for et annet.

 

 

 

 

Skrevet

Bare ikke bli frisør.

Kun hvis du har lyst på en dårlig rygg, dårlige skuldre, allergi (muligens astma hvis uheldig)

Dårlige arbeidstider som overhodet ikke kompenseres med god lønn.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...