Gå til innhold

Potte eller sete oppå do? Hva anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Det er tiden for å starte opp med trening nå. Hva har fungert best for dine barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun brukte begge deler i tilvenningsfasen, byttet litt på hva som var greit i starten. Men det absolutt mest praktiske er jo doring - da slipper man å vaske den etter hvert bruk ;o) Nå kunne vi fint klart oss med bare 2 doringer (en i hver etg), men doen oppe er gammeldags og har ikke "plass" til doring, så da er det potte der oppe...

Skrevet

Her nektet gutten vår potte, så vi kjøpte et mykt sete og la på doen. Fungerte utmerket med en liten krakk under. :-)

Skrevet

Vi har ei som ikke skulle ha noen av delene, så hun gikk rett på do. Har en krakk nedfor slik at hun kommer seg opp.

Skrevet

Doring innebærer jo mye mindre søl, vi gidder ikke bruke potta engang.

Skrevet

Jeg ser på potte som nok en ting de må avvennes fra.

Så her ble det doring, da venner hanseg til doen med en gang.

Skrevet

En del barn som begynner med potte må først læres det og så beggynne på nytt med læring for å komme fra potte til do. (ikke alle men en del)

Fordi doen er større og de da er redd for den av forkjellige grunner.

Her har vi ikke fullt startet trening men har ho har sittet på do noen ganger da ho viser nyskjerrighet på det.

Jeg kommer til å kjøpe en do ring.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Da blir det doring, tenker jeg. Hvor selges det? Bor i Oslo, så mulighetene skulle være mange ;-)

Skrevet

Jeg kjøpte på Barnas Hus.

Billig, diskret og har to små dommerfugler på.

Skrevet

Har ikkje bruka potte eller do ring eg...... Gutten min satt på do fra starten av og jenta mi sitter på do nå uten noko anna dill. Ho er ikkje tørr enda men ho sitter på do når ho seier at ho må på do.......kjem ikkje noko da....... Eg ser ikkje poenget i å kjøpe noko som eg i realiteten ikkje trenger........

Skrevet

Vi har potte og krakk så hun kan bruke store-doen om hun vil. Sånt do-sete har vi ikke. Tenkte at når hun er borte hos noen i dotreneperioden, så har vi jo ikke med oss doringen rundt omkring...så når hun først skal bruke doen er det uten doring.

Hun brukte doen en stund i høst. Så var det ikke noe interessant å gå på do i det heeele tatt, før her om dagen, og nå er det potta som gjelder..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...