anonym&ulykkelig - igjen Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Skal prøve å bli gravid - igjen... Har ikke gått like bra alle gangene, trenger derfor tips; er det noen som vet av akupunktører i Trondheim som kan hjelpe til sånn at man lettere blir gravid og at fosteret fester seg?
tone 03<305<309<311<3 Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Har ei venninne som er en veldig dyktig akupunktør. Hun holder til på Flatåsen og her er link til hjemmesida hennes: http://www.flataasenakupunktur.com/. Hun har hjulpet meg masse med ulike problemer, og jeg går hos henne under graviditeten nå også. Anbefales på det varmeste:)
Wench Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Gikk til ei som holder til på møllenberg. Husker ikke helt hva hun heter men hun jobber mye med gravide. Nr hennes er 90 07 39 86. Lykke til. Klem
anonym&ulykkelig - igjen Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2009 Tusen takk for svar!!
2flottebarn;) Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Har gått til askim, de holder til på skovgård. Var veldig fornøyd med hjelpen jeg fikk (var ikke samme årsak som din at jeg gikk dit da). Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå