☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Jeg er født og oppvokst i Oslo jeg da - bodd der i 30 år før jeg flyttet hit til Buskerud, er jo bare 1 time unna - så føler meg liksom fortsatt Oslo-jente da - durer jo innover ca 1 gang i uka =) Bodd på Sagene/Torshov, Storo, Sandaker og Holmlia... jobbet på Ullevål og Riksen =) Hvordan det??
*toppris* Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2009 kunne trengt litt hjelp;) av noen som skal innom oslo city før august, hehe.... om noen kan gå innom fotballshop for meg og kjøpe det settet til baby med lue og tøfler, manchester united... ja man kan bestille det over nettet, men det å betale dobbelt pris (er med moms, postoppkrav osv da) når man kan få det billigere i butikken er kjipt... vil ikke betale opp mot 350kr istedenfor 149 som det koster... og med porto da selvsagt hvis noen kunne hjulpet meg;)
*toppris* Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2009 dette settet: http://www.fotballshop.no/shopexd.asp?id=2269
Calexico Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Hei. Jeg bor i Oslo, kan godt gjøre det. Er ofte nedom sentrum:)
*toppris* Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2009 kan du??? ah det hadde vært supert:) skal kle den lille med det når h*n kommer til verden, er til pappan...han er stor manchester united fan;) men er ikke sikker på om de har det i selve butikken *håper* er du der ofte? hva tenker du om det praktiske, ang pengene? jeg kan overføre til deg + porto for en slik smart post konvolutt? men kunne du sjekket om de har det i butikken først? tuuuusen takk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Calexico Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 Bare hyggelig! Skal nedom til helga tenker jeg, så kan sjekke da. Sier fra om de har den, så kan du jo bare overføre penger da. Min samboer er liverpool fan, så regner med at vi også kommer til å måtte ha noe supporter klær.. hehe
*toppris* Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. februar 2009 den er go vettu:) bare å sende meg en pm når du vet/har kjøpt så kan jeg overføre og gi deg adressen min:) thnx igjen:) ja litt supporterutstyr må til... har selv ikke det fnugg av intr for fotball, så dette er pappagave;)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 16. februar 2009 #9 Skrevet 16. februar 2009 Hei igjen =) Ser ut til at du får hjelp - ellers hadde det ikke vært noe problem å hjelpe deg!! Er endelig tilbake etter en rundtur i byen for å få tak i reke-baguetter, etter flere bakerier (som enten var utsolgt eller ikke hadde) fikk jeg til slutt det nydeligste rekesmørbrødet jeg noengang har spist!!! Den koser seg i magen nå ja... Naaaaam... Ha en fortsatt strålende fin dag! Klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå