snellapella Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Vi som va ganske sikre på at det var en gutt i magen, de tok vi feil for de var det ei jente som va frisk og rask! Og fikk temin 4 dager før legens termin!
happy*mamma Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Så bra at alt er bra med den lille jenten!! Hva var det som gjorde at dere trodde det var gutt?bare interresant å høre...... jeg har nemlig en veldig sterk følelse av at vi har en liten jente inni magen,....men man er jo aldri sikker selvfølgelig ...spennende
snellapella Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2009 Vet ikke hva som gjorde det egentlig, sambo sa det og var ei som "så" det. Ble også "sett" jente. Har gutt fra før jeg, og det svangerskapet var annerledes. Vært myye mer dårlig nå, kvalm/oppkast og en del sengeliggende. Måtte spørre jordmor om hun var helt sikker, og vi fikk se "bevis" at det er ei jente! Helt utrolig, gikk ikke opp for meg før lenge etterpå. Men alt var bra med henne og hun hadde god plass, og det er det viktigste.
snellapella Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2009 Litt rart egentlig, men med forige kjøpte jeg noen plagg som var guttete (før UL) og nå hadde jeg kjøpt et par jentete plagg før UL...
AdrenaLine Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Det sies jo at man stort sett blir mest kvalme med jente i magen så jeg ville jeg tippet jente
snellapella Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2009 Ja, jeg tenkte på det før vi skulle på UL, men ville liksom ikke stole på det. Kan jo hende det er noe i det, for de første tre månedene har vært PYTON!!!!
*2små*gull* Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 Gratulerer med jenta da =) Jeg tror jeg også har en liten jente der inne, men har nesten ikke vært kvalm i det heletatt!! :-O Men min mor var ikke dårlig med meg, men det var hun derimot med broren min så der var det omvendt ;-) Blir spennende å se hva UL sier!! helt ufattelig kjedelig å må vente helt til 20mars
snellapella Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. februar 2009 Ja, UL er spennende! Håper tida går raskt for deg da.
EnNySpire:) Skrevet 16. februar 2009 #9 Skrevet 16. februar 2009 Jeg har en gutt fra før og da VISSTE jeg at det var en gutt med det samme jeg ble gravid, jeg var ikke i tvil...Hehe...Og når jeg gikk gravid med han var jeg utrolig dårlig, mye kvalm og vanvittig halsbrann.. Med han hadde jeg lyst på apelsiner og apelsinjuce osv... Denne gangen har jeg ei veldig jentefølelse faktisk...Men med gutten min var jeg mye mer "sikker" enn det jeg er nå...Hehe..Jeg er veldig dårlig i dette svangerskapet og..Kvalm om morgen,dagen og kvelden og er ekstremt trøtt...Og det eneste jeg har lyst på om dagen er melk med oboy, fisk, grønnsaker osv...Og surt godtreri av og til;)hehe... Men blir spennende å se om magefølelsen stemmer denne gangen og...Er nå en stund til jeg skal på UL enda, fortsatt 4-5 uker til...Men da har jeg litt å glede meg til:)))!
happy*mamma Skrevet 16. februar 2009 #10 Skrevet 16. februar 2009 Jeg og visste det sist, var helt bomesikker på at det var en gutt!!nesten ikke spennende på UL...missforstå meg rett... Denne gangenn er det som mange av dere sier, anderledes....er dårligere og har lyst på helt andre ting, bl.a surt snop....og kvisene popper frem (jada..veldig herlig!!) Men det trenger ikke bety at det er et annet kjønn, er heller ikke SÅ sikker denne gangen...å, lenge å vente til 24 mars for UL....men har jo ikke så mye valg!!
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 16. februar 2009 #11 Skrevet 16. februar 2009 her i huset hadde vi total skivebom når det kom til kjønn! Var sikker på det var jente, har bare diskutert jentenavn.. Kom til ultralyd idag, og der lå det en med snopp! he he Har vært av og på med oppkast, mest når jeg stresser for å komme meg til jobb, pluss at jeg sover en del mer. Men spiser egentlig mye forskjellig, så kan ikke akkurat si at jeg har kick på noe spesielt..
snellapella Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #12 Skrevet 17. februar 2009 hehe, og i dag kom storebroren med navneforslag... Belle Madelen
Mamma´n til lillemor Skrevet 17. februar 2009 #13 Skrevet 17. februar 2009 Vi har hatt jente-følelse hele veien, og i følge ultralyd stemte det. Mamma sa det også veldig tidlig at hun var sikker på at vi får en liten jente. Men jeg har ikke vært noe særlig kvalm, og har ikke kastet opp i det hele tatt. Jeg tror ikke et sekund på at kjønnet på babyen i magen gir utslag i kvalme. På noen "stemmer det" og andre ikke, men jeg tror bare dette er tilfeldigheter.
snellapella Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #14 Skrevet 17. februar 2009 Ja, jeg tror også det er tilfeldig det der. er jo så veldig ulikt fra person til person, og ikke minst fra svangerskap til svangerskap. Men livlig er hun, som broren var... i magen (og utenfor, så det blir spennende å se)
Trixie skal ha nr. 2 Skrevet 17. februar 2009 #15 Skrevet 17. februar 2009 Hei til dere alle!! Har dere sjekket det kinesiske fødselskartet da? jeg har sett en del på dette og de reklamerer jo med 65-66,5 % sannsynlighet for resultatet. Sist skulle jeg hatt jente etter kartet, men fikk gutt....Nå står det at jeg skal ha nok en gutt..(og synes det hadde vært moro med en jente nå...) Hvordan stemmer kartene for dere etter at dere nå vet kjønnet? Både mht. forrige barn og nåværende svangerskap?
b10na&lillegull Skrevet 17. februar 2009 #16 Skrevet 17. februar 2009 Ingenting har passet hos meg. fantes ikke kvalm i starten og det kinesiske kartet sa gutt. Her blir det ei jente
snellapella Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #17 Skrevet 17. februar 2009 I følge det kinesiske lå jeg litt i grenseland på begge, så ... Nå er jeg mer spent om terminen stemmer.:-)
snellapella Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #18 Skrevet 17. februar 2009 Men de hvor det er alder og måned stemte det på begge. Va borti et annet, og det var det litt på grensa til begge kjønn..
snellapella Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #19 Skrevet 17. februar 2009 Kanskje det var Fødselskartet...? Tror det var noe sånt, for da var det ca 50 50
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 17. februar 2009 #20 Skrevet 17. februar 2009 Jeg sjekket med det kinesiske fødselskartet, og det sa jente. Og det trodde jeg før jeg sjekket det også! Men her var det en med tut som lå og sprellet i magen min da vi sjekket ul igår! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå