Gå til innhold

Blogspot eksperter! ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på å fikse til min egen wallpaper på bloggen, men ut i fra forklaringen jeg fikk av UnePune en gang så fikk jeg inntrykk av at jeg må legge wallpaperet ut på en nettside for å klare å laste det opp som wallpaper igjen. Stemmer det? Det virker liksom så klønete. Må vel kunne gå an å bare laste det opp fra maskinen min, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det må gjøres sånn ja, fordi det må lages en html-kode eller javascript av det for at du kan putte det inn i bloggen din, og da må du innom nettet først...eller nå sånt :P

Skrevet

Men kan jeg legge den ut på bloggen min og så laste den opp som bakgrunn igjen?

Skrevet

Dytter jeg! ;)

Skrevet

aner ikke :) har ikke lagd en selv før. du får høre med UnePune!

Skrevet

Du må ha en HTML-kode, og da må du "innom" nettet først, ja. Du kan jo prøve å laste det ned på bloggen, da får du jo tak i koden (høyreklikker -> egenskaper og kopierer URL-adresse). Du kan vel også gå inn på mappene på datamaskinen, høyreklikke på bildet og ta "Åpne" - "Åpne i Internet Explorer (evt. annen nettleser).

Utrolig flott kjole du har laget til jenta di, forresten! Imponert!

Skrevet

Jeg fikk også hjelp av UnePune men fikk ikke til jeg.. hehe... Men hvis du går inn på bloggen min: www.janey84.blogspot.com så er det en knapp oppe i venstre hjørnet..

Der kan du velge bakgrunner. Mener det står forklart på sida hvordan lage din egen bakgrunn også...

Skrevet

Takk! Da gjenstår det bare å finne tid og inspirasjon. ;)

Hehe, faktisk så er jeg veldig fornøyd med kjolen selv også!! Hadde ikke trodd jeg skulle få det så fint. ;) Nå er jeg bitt av sybasillen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...