Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Jeg savner helt motivasjon for å gå ned i vekt, veier nå 58 og er ganske lav.. Så kunne tenkt meg å gå ned til 53-54.. Hvor lett er det tror dere? Har ikke peiling hvordan jeg skal gå fram.. trener ikke og spiser ikke regelmessigt osv..
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Bruke mer energi enn inntaket, verre er det ikke... 58kg er jo ikke mye da. Hvor høy er du?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 ut å gå 1 time hver dag. spis regelmessig ikke spis etter kl 17 drikk masse vann
dama Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 ærlig talt... du er 164 og veier 58 kg.... prøver du å være morsom eller? jeg er et eller annet sted rundt 165 høy.. sist jeg veide meg sto vekta på 59 til 60 tror jeg.. og JEG har ikke noe ekstra på kroppen min i det hele tatt... jeg pendler mellom s og xs i klesstrl...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 For det første vet de fleste i dag at man går ned i vekt ved å trene og spise sunt og regelmessig. For det andre er det umulig for folk her å vite om det er lett for deg å gå ned 4-5 kilo eller ikke. For det tredje kan heller ikke antall kilo du har på kroppen fortelle om det er lett eller ikke. Så dette synes jeg var et høyst merkelig innlegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå