Mathiasjuli07-Ida Iselinmars09 Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 hei hvem termin holder dere med? ultralyd termin eller deres egen? jeg for min del har fått beskjed om at det er ultralyd termin som er riktigst... men må si jeg håper på min egen hehe kanskje ikke så lurt siden det er 10 dager forskjell... sånn var det med førstemann også.. da hadde jeg 14 dagers forskjell... men fødte dagen for ultralydtermin da.. så enten var det dagen for termin eller så var det 13 dager på overtid... han var liksom ikke noe guggete.. hehe ikke noe hvit belegg eller noe på han.. helt ren og fin.. og negelene var ganske lange... men for alt jeg veit så er det vanlig på unger! hehe hun kommer vel når hun kommer uansett men... *klem*
Gravid, ja;) Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Jeg har min egen 25.3d ul 29.og ul 06. Så vet ikke.... Men tror mest på min egen... Har det liksom bare på følelsen
Mammsen&Lillegutt8809 Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 min er 13 april og ul termin er 14 april. holder med ul eg, men er jo ikkje akkuratt så store forskjellen=P
Gjest leelu25 m/marsjente :) Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Fordi jeg brukte EL-test både med guttungen og jenta i magen vet jeg nøyaktig når jeg ble befrukta, brukte det mest for moroskyld ettersom jeg ble gravid i 1 pp på begge ungene... så mens og ultralydtermin er samme dag
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Jeg bruker ul termin fordi det er det man "skal" rent medisinsk sett.. nå har jo den en gedigen feilmargin da, så det skal jo godt gjøres at egen termin ikke kommer innenfor der? Har hele tiden trodd jeg er kommet litt lenger enn det UL termin sier da, men.. Bare et par % av ungene kommer på termindato uansett, så det spiller jo liten rolle.. "Sånn ca slutten av mars/begynnelsen av april" kan man likegodt si
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 de to foregående svangerskapene har jeg født 2 og 3 dager før UL termin som begge var 7 dager etter min egen termin. Denne gangen er UL termin 12 dager før min egen termin så nå vet jeg sannerlig ikke hva jeg skal tro
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 Hehe, det er akkurat det jeg pleier å si: "Sånn ca slutten av mars/begynnelsen av april" :-) Nettopp fordi mensterminen er helt i slutten av mars, og UL-termin nesten en uke etter. Men så har jo UL-terminen en margin på +/- 14 dager, så da blir det jo sånn ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå