Gå til innhold

Dere som har både gutt og jente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt hypotetisk, hva ville dere valgt om dere kunne velge kjønn? Og siden dette er helt hypotetisk, barnet er selvsagt helt frisk og velskapt...;-) Sånn at ingen slenger den opp.

Jeg har en av hver, men om jeg kunne velge ville jeg hatt en gutt til. Jeg trives som guttemamma og min gutt er langt enklere å hanskes med enn jenten min. Og jeg har en teori om at tenåringsgutter er enklere enn tenåringsjenter.

Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke jeg. Tror nok kanskje gutter er lettere å oppdra. Men jenter har kanskje nærere kontakt med moren sin i voksen alder enn det gutter har. Også er jeg veldig glad for at jeg blir mormor engang, og ikke bare farmor.....

Skrevet

Jente... :)

Liker jentelekene, jenteklærne, jenteaktivitetene, jenteproblemene og alt som har med jente problematikk og gjøre. Hehe.

Gutten min er MYE enklere og ha med og gjøre, det er ikke så mye drama rundt han på en måte. Men merker han er leker mye bråere og mer høylytt, mens jenta mi er mer roligere og bestemt i leken sin. Jeg elsker og sitte sammen med jenta og skifte klær på dukkene og mannen min elsker og bygge lego med barna. Noe som jeg hater.

ELSKER dukker og tyll :):) Ponnier, barbie dukker, kjoler og lyse farger på leker og klær :)

Spurte mannen min og han ville garantert valgt en til gutt, hihi. Dette fordi han liker minst mulig drama og han syns det er nok med to jenter og holde styr på.

Skrevet

Ønsket meg jente første gangen, fikk gutt.

Ønsket meg gutt andre gangen, fikk jente.

Har også en teori om at gutter er enklere enn jenter i tenåra, men ikke som barn : )

Skrevet

hehe, har tenkt på dette jeg også.

fikk først 4 gutter før jenta kom, å skulle jeg bli gravid igjen (unngås totalt:) så kjenner jeg jeg ønsker en gutt:)

tror det har med at jeg har en jente, å at det ville blitt rart med en jente til:) ettersom jeg er vant med mange gutter kansje? hehe..

men hadde blitt glad uansett kjønn da:)

Skrevet

Fikk gutt først, så jente noen år senere. Må si jeg er utrolig glad i begge mine vakre barn. :-) Og veldig glad jeg fikk en av hver.

Skrevet

Jeg fikk jente først, så gutt.. akkurat slik jeg drømte om:) Hvis vi går for nr 3 engang er både gutt og jente like ønsket, kanskje tvillinger da?! hehe.. må innrømme at jeg liker godt kjoler og søte jenteklær og sånt, men så er jo smågutter noen små vakre sjarmører også da..:) Tror ikke jeg hadde klart å velge om jeg måtte:)

Skrevet

Liker likefremheten med guttene. De er ofte mer kontante, ikke så mye intriger og sammensvergelser og fjas og tull:-)

Skrevet

har to jenter og en gutt. Hadde nok valgt gutt visst jeg måtte ha valgt. Men igrunn samme hva jeg hadde fått

Skrevet

Nei uff, det er nettopp derfor jeg ville valgt gutt, om jeg kunne. Datteren min er en ekstrem jente-jente, alt er rosa, alt er Barbie, alt er kjoler, tyll, tant og fjas.

Og den som leker brått og høylytt her, det er nettopp jenten. Alltid oppstyr og drama rundt henne, gutten er mer stille og forsiktig.

Jeg er veldig glad for at jeg har en av hver slik at jeg får litt avbrekk fra all Barbiemaset. Jeg foretrekker å bygge tog med sønnen min enn å kle på Barbie sammen med jenta, men det må jo til. Kan ikke bli urettferdig heller! ;-)

Men forhåpentligvis blir jeg både mormor og farmor en vakker dag. Det er det ikke alle som blir! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...