Trilletrill Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Au! nå klarte jeg nettop å stifte megselv gjennom pekefingeren, har fått renset såret og satt på plaster men er jo 17 uker på vei!!! Må jeg til legen for å få stivkrampe eller hva?? Er det farlig for fosteret at jeg har fått en stift gjennom fingeren, det blødde jo naturlig nok! Bør jeg oppsøke lege snarest og være bekymret???
mai^prinsessa Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Ring legen og hørr med han/henne:) De har mer peiling enn noen av oss her inne.. hehe
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Stiften er vel ikke så møkkete at du trenger stivkrampesprøyte skulle jeg tro.
Trilletrill Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2009 Takk for svar, snakket med legen som ikke trodde det var nødvendig med noe som helst! Med mindre jeg fikk feber og ble skikkelig dårlig, noe jeg neppe tror. Det gjorde jo ikke vondt engang. Men jeg får jo panikk fordi jeg er førstegangs gravid og har allerede rukket å falle og brekke ankelen min samt operere p.ga av dette i denne graviditeten. Nei nå får det være nok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå