cherry coke Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Hun har alltid elsket å være der, men nå sier hun hver morgen at hun ikke vil. Når jeg leverer henne blir hun kjempelei seg og vil ikke at jeg skal gå. Dette har vart i ca 2 uker og det har aldri vært et problem før. Hun blir kjempeglad når jeg henter henne og sier at hun har hatt det fint der, men at hun ikke vil gå neste dag. Synes det er leit og lurer på om det ligger noe bak. Eller er det vanlig at barn har slike "perioder"? Hun er 3 år.
Mockanin Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Det er nok helt vanlig. Vi har det sånn vi også. 3 åringen vil ikke i bhg. Alle barna og de voksne er slemme og slår og klorer han. Men når jeg kommer og henter han så har han hatt det så fint så. Han er rett og slett bare en sofagris.
Vipsenmamma Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Det tror jeg er helt vanlig. Plutselig er 'alle' slemme i bhg. Men hun leker fint med de andre når jeg henter henne.
cherry coke Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2009 Er det noe jeg kan gjøre for å lette situasjonen for henne da? Jeg bruker litt tid når jeg leverer henne. Kanskje jeg bare burde gå? Synes det er fælt å gå fra henne når hun er så lei seg.
Tøysetipp Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Det er nok ganske kjent. Du får spørre henne hva som er årsaken til at hun ikke vil i barnehagen, eller om det er fordi mamma ikke er der. Arvingen har også hatt slike perioder. Fra å kaste seg rundt halsen min med masser av susser & klemmer og vink i vinduet til og ikke ha tid til å gi meg en hadeklem en gang. I det siste vil hun ikke hjem. Flott tenker jeg, da trives hun. Vi har nå vært igjennom hele spekteret vi også. Tror nok ikke du skal uroe deg. Du får evt. spørre personalet dersom du føler deg urolig på hennes vegne.
Tøysetipp Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Det beste er å gå, og ikke bruke så lang tid på og si hade. Visse ting går ikke og forhandle om. Min erfaring er at det blir verre av for mye dikking og dalling. Det er sårt når de gråter, men sånne ting må man nesten bare bite i seg og riste av seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå