Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 For å ta ut spiralen.. 1: Til fastlegen din, hvor du "kjenner" ene sekretæren.. (ho er bl.annet bestevenninne av din nabo) eller 2: Bestiller time hos gynekolog, som da koster 3 ganger så mye..
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Til fastlegen. De har taushetsplikt, så sladder skal du ikke utsettes for hvis det var det du tenkte på.
~Roskva~ Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Til fastlegen. Sekretæren har taushetsplikt!! Hun har ikke lov til å fortelle NOEN at du har tatt ut spiralen, hun har heller ikke lov til å ta det opp med deg på fest eller noe. Hvis du føler at du må si noe for å unngå at hun skal tro dere prøver å bli gravide igjen, får du kommentere noe om at menssmertene ble så sterke at du må velge annen prevensjon en stund.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Fastlegen. De er såpass profesjonelle at de holder taushetsplikten sin regner jeg med.
ApriIbaby Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Jeg dro til gynekologen min som koster flesk. Fordi dette er hennen område og jeg er overbevist om at det er midre smertefullt når en som har peil tar den ut. jeg kjente i hvertfall ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå