Lakenskrekk Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Mulig dette er helt feil forum, men jeg har ingen jeg kan spørre. Jeg er student og skal til tannlegen nå klokken 12. Jeg har et digert hull som må repareres. Er det noen her som har en viss aning om hva det kommer til å koste ? (Har ikke fått semesterkortet mitt i posten enda, så håper de tar til takke med id kortet ???)
*Super*Mamman* Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Mellom 700-1200 kr sånn sirka... Kommer vell litt ann på hvilken fylling du skal ha, og om du skal ha bedøvelse..
JulieF*Victoria* Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Kommer nok også litt an på hva slags tannklinikk du går til. Jeg går til en svindyr en, og betaler 800 kr bare for 15 minutters sjekk uten at de finner noe galt....De er drøyt dyre, men jeg er livredd tannleger og de er så snille og flinke der, så jeg betaler heller litt ekstra. Ja, bedøvelsen koster jo også litt. Men det bør vel ikke overstige 1500 kroner uansett tannlegekontor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå