Gå til innhold

Hjelp!! Ang. tannlegepriser


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig dette er helt feil forum, men jeg har ingen jeg kan spørre. Jeg er student og skal til tannlegen nå klokken 12. Jeg har et digert hull som må repareres. Er det noen her som har en viss aning om hva det kommer til å koste ?

 

(Har ikke fått semesterkortet mitt i posten enda, så håper de tar til takke med id kortet ???)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mellom 700-1200 kr sånn sirka... Kommer vell litt ann på hvilken fylling du skal ha, og om du skal ha bedøvelse..

 

Skrevet

Kommer nok også litt an på hva slags tannklinikk du går til. Jeg går til en svindyr en, og betaler 800 kr bare for 15 minutters sjekk uten at de finner noe galt....De er drøyt dyre, men jeg er livredd tannleger og de er så snille og flinke der, så jeg betaler heller litt ekstra.

Ja, bedøvelsen koster jo også litt.

Men det bør vel ikke overstige 1500 kroner uansett tannlegekontor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...