Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 en ting om økonomi. dere begynner sikkert å bli lei av disse spørsmålene! men takker for alle som orker å svare:) jeg har lyst til å gå ned til 80% stilling og gå hjem med barna våre en ekstra dag, MEN det er jo selvfølgelig et spm om økonomi her da. vi har regnet ut at etter alle utgifter er betalt, har vi igjen 3000kr. da er virkelig ALT betalt. barnehage, bensin, mat/husholdning, lån, leie+++. det de 3000 skal være til er klær, ferie(får jo feriepenger da), og uventede utgifter. holder dette? vil gjerne høre hva dere har å rutte med:)
___ Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Jeg tror det blir hardt å klare seg med det. Ferier, gaver, klær og utstyr til barn som vokser, juletre, kino, oppussing, bilreperasjoner osv. Det kan sikkert gå, men da tror jeg dere må være veldig nøye på ikke å kjøpe noe dere ikke apselutt trenger. Det kommer nok mye ann på hvor romslig budjettet deres er ellers og det går.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Vi hadde klart oss greit på det. Men det er jo ett spørsmål om prioriteringer det da. Skal leve på 80% lønn det neste året jeg, og da får vi nok enda mindre igjen enn hva dere vil få, men vi velger å leve sparsommelig ett år for å kunne gå lengst mulig hjemme med babyen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå