Gå til innhold

Strikkespm igjen...


*mamma til prinsesse vil ikke*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal strikke 1 vrang og 1 rett over noen pinner. Det står i oppskriften at jeg skal begynne med vrang. Siste maske er også vrang. Skal jeg da starte med rett eller vrang for å få det riktig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ?

 

Det står jo at du skal begynne med vrang...

Hvor mange masker har du på pinnen?

Skrevet

33 masker på pinnen.

Den første pinnen er grei å strikke. Siste maske blir da vrang. Men skal jeg da starte neste omgang med vrang også?

 

Skrevet

Kommer jo an på om det skal være "striper" med vrang og rett oppover plagget. Sånn vrangbord. Eller om det skal være perlestrikk! Dersom du strikke vrang over rett blir det perlestrikk. Strikker du vrang over vrang ofg rett over rett blir det en vrangbord og "stripete"

Skrevet

Hvis du skal strikke vrangbord menes det at du skal strikke første og siste maske på pinnen vrang fra rettsiden.

 

Hvis du skal strikke perlestrikk, skal du begynne og avslutte med vrang på alle pinnene.

Skrevet

tusen tak mormor Tralle. Den klarte jeg faktisk å forstå, he he.

Er veldig ny i dette gamet altså, hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...