*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Skal strikke 1 vrang og 1 rett over noen pinner. Det står i oppskriften at jeg skal begynne med vrang. Siste maske er også vrang. Skal jeg da starte med rett eller vrang for å få det riktig?
~Roskva~ Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Hæ? Det står jo at du skal begynne med vrang... Hvor mange masker har du på pinnen?
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2009 33 masker på pinnen. Den første pinnen er grei å strikke. Siste maske blir da vrang. Men skal jeg da starte neste omgang med vrang også?
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Kommer jo an på om det skal være "striper" med vrang og rett oppover plagget. Sånn vrangbord. Eller om det skal være perlestrikk! Dersom du strikke vrang over rett blir det perlestrikk. Strikker du vrang over vrang ofg rett over rett blir det en vrangbord og "stripete"
~Roskva~ Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Hvis du skal strikke vrangbord menes det at du skal strikke første og siste maske på pinnen vrang fra rettsiden. Hvis du skal strikke perlestrikk, skal du begynne og avslutte med vrang på alle pinnene.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2009 tusen tak mormor Tralle. Den klarte jeg faktisk å forstå, he he. Er veldig ny i dette gamet altså, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå