Gå til innhold

Gleder meg vanvittig til utralyd i dag!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 17+3 og klar for ordinær UL.

 

Rart å ha to inni der, faktisk ikke mer betryggende enn bare en, men mer bekymringsfullt. Klar for at dette MÅ gå bra, så det skal bli så vidunderlig å se at begge to har det fint! Spennende å se hvordan de ligger, for det er det ikke mye lett å finne ut av selv... synes de sparker alle veier i vildens sky...

 

Og så er jeg så ufattelig spent på kjønnene.. håper og krysser alt for at de kan se det tydelig allerede i dag. Har ei jente fra før, så det hadde vært moro å få brukt igjen hennes klær og jeg har også lyst til å ha en sønn... så vi får se om man kan få viljen sin ;) Uansett er jeg allerede utrolig glad i disse små herjete klumpene mine inni der..

 

Hadde jo vært ypperlig om jeg ikke var så vanvittig hormonell og nå så... eller hadde en forståelsesfull mann.. Kan godt låne en av deres ektemenn for anledningen.. hehe.. vel vel, håper vi får et kick og god energiinnsprøytning av å se barna våre sammen da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! Så kjekt med tvillingar då!!! Gratulera så mykje.

Skrevet

Takk! ;) Veldig glade for at det er tvillinger!

 

Det gleder et morshjerte å se bebisene friske og fine!!! Utrolig deilig altså! De spreller og feter seg opp og har selskap i hverandre. Helt utrolig at det er to inni der altså!!!

 

Fikk vite kjønn også, en pike og en gutt ;) Som bestilt!!!

Skrevet

gratulerer så masse med tvillinger :)

utrolig morsomt att du fikk en av hver når det var det du ønsket deg da :)

ingen ting er bedre enn å se de små nurka i magen som ligger å spreller :)

lykke til videre :)

Skrevet

Heisann!

 

Har også vært på ultralyd idag! Er bare en i min mage da! he he

Fikk se en sprellegutt inni der som vokste som han skulle! :-) Utrolig å se på, følte nesten at de spilte en båndspiller for meg. Kjenner ikke så mye spark ennå, har morkaken liggende foran, men kommer vel etterhvert! Ble flyttet termin hele 2 dager, så blir jo ikke så stor forskjell!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...