Kul(e)Mage Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Hei, trenger vogn til junior som kommer i sommer. Dette er vår første, og må innrømme at jeg er litt forvirret i "vognjungelen". Har hørt mye positiv om Teutonia vognene og synes disse er veldig fine. Men ... hvilken er best av Mistral og S3. Vi bor ett sted med mye slaps og snø på vinteren, så bør være god på vinterføre. Hadde vært fitn å høre andres erfaringer med disse to - både positive og negative.
erteposen + 4 Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Jeg har mange venner som sverger til mistralen, den som en kan vende til og frå seg. Personlig så kunne jeg ikke tenke meg å ikke ha øyenkontakt med mine små når vi er ute å triller, og da er mistralen super!! Tror begge er gode på vinterføre.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Jeg har bare erfaring med Mistral og fordelen med den fremfor S3 er jo at du kan vende håndtaket og dermed ha barnet mot deg også i sportsdelen (+ at man kan vende retningen litt etter vind og sol så barnet slipper å få noen av delene midt i fleisen). 4 hjul gjør den vel også hakket mer stabil ) Nå har du jo også Mistral S med svingbare "forhjul", men denne har jeg ikke hørt noen som har testa enda.
Bergene Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 På mistral kan du velge lufthjul og det er det beste på vinterføre! Slike plastikk hjul er noe herk på snø så ville ikke valgt det, på spirit s3 kan man ikke ha lufthjul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå