Gå til innhold

Ei setning kan gjøre mye.


Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kom ei setning jeg erger meg over.Men fikk jo endelig svar på hvorfor ting er slik her....

"Er ikke intresert i å hjelpe deg"....

Om han tar ungene,husvask,kopper,ja uansett,så er dette å hjelpe meg!?! Trodde det var en fars plikt å ta ansvar for sine unger jeg....

 

 

Såh,denne setninga,den sier da mye på en gang.

 

 

 

Blæh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo reie ord for pega, ka ma si. Mi eks sa i e kragel vi hadde egag at ha hadde ige problemer ha, så hvis det var oe jeg var misforøyd med, så var det mitt problem.... Jaha. Litt vaskelig å komme frem til løsiger i et forhold da, skulle jeg tro.

 

Det er jo ige hemmelighet hvorda jeg løste problemet mitt, da - etter mage forsøk på å få det til å fugere, gjorde jeg ham til e eks...

Skrevet

Oi da, er ikke intressert nei..... Da er det verre.

Selv er jeg velsignet med en mann som vet at vi er en familie.

 

Så hvis det er å hjelpe deg og få familien til å funke, ja da er det ikke så greit.

Det er like mye hans barn og hans hund og hans hus vel??

 

Kjenner jeg blir veldig irritert på dine vegne. Kanskje jeg skal ta meg en tur opp??? Og fortelle hva jeg mener om den slags oppførsel??? :-))

Skrevet

ja,greie ord det gitt. Svaret kom da jeg konfronterte han og spurte hvorfor han ikke hjelper meg med alt her. Han rører ikke en finger i det hele tatt. Han vil altså ikke,for da hjelper han meg.

Han ser ikke at halvparten her er hans ansvar.ser ikke at ungene trenger en far. Nei,jeg vet hva jeg bør,og det vil bli. Men er ikke så enkelt å få gjort med alt her.

 

 

 

 

Skrevet

Du har ingen i nærheten som kunne fortalt han hva som er hans del av det å ha familie da. En han kanskje hører på??

 

Jeg blir som sagt sint når noen ikke forstår at man er partnere og ikke enmannsbedrift som foreldre...

 

Håper du klarer å dytte han ut av sofaen:-)

Skrevet

Er ikke vits det nei.Han passer seg å vise dette om andre er til stede.

Men flere har alikavell gjennomskua han.Som jeg tenker nå,hans problem blir det.Ødelegger mye for seg selv med dette.

 

Jeg kunne tenkt meg å kasta ut sofaen.......ikke bare dytte...men kaaaaaste langt ut.midt i snefånna.....

 

 

 

 

Ond jeg???

 

 

Jepp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...