Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 http://www.fertilityfriend.com/home/mitesoro Tror du el var på torsdag slik om FF tror?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Jeg tror nok jeg er enig med FF. Alternativet (som jeg antar du tenker) er lørdag, men torsdagen har jo mer sammenfallende "symptomer" (elslim og positiv nr 2 test). Jeg kunne ha litt treg stigning i starten og kunne få en liknende kurve. ... håper dere treffer snart!! )
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2009 Når jeg nå la inn dagens temp, endret FF tudspunktet for el til lørdag, slik som jeg trodde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå