Gjest Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Sa sikkert hanen et sted i dag.men det var ikke her... Kunnet sove i hundre år.Eller der om kring.Ute er det kaldt,himmelen er blå,sola er snart fremme og jeg fyrer med ved.brrrrr Kaffen er i koppen og smaker pyton.Ikke bra... Ha en fin dag da.Om dere har ferie eller ei ;o) Neste uke er det min tur til å slippe slå på vekkerklokka!!
Reveenka Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Jeg svarte da på dette ista, me det er visst blitt borte i cyberspace. Prøver igje da: Her går det i te med sukker, det gir litt eergi til å komme i gag med dage! Kaldt her og, me gubbe hadde vært oppe og fyrt opp, så istedet for 15 kjøligegrader var det 21 varme. Stor forskjell! c",)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Her er det ikke så kaldt i dag, minus 7 er ikke så mye mer enn jeg ønsket meg:-) Jeg har sovet i 100 år, føles det som. Min Kjære luftet lille Hund før han dro på jobb, så da sov jeg og guttene så lenge vi kunne:-) Storebror tok med seg Knerten inn til meg når kl. var 08:30 Kaffen her smaker godt, Friele frokostkaffe:-) Deilig med ferie og slippe klokke å forholde seg til.
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 har prøvd få ordna her sia mårras,men d er jaggu ikke enkelt med en sutrepinne og ei rampete lita på besøk. Målet er overraskelse i mårra tidlig og kaker etter skolen. Men vi får se.. Å nå skal jeg lage GOD kaffe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå