Gå til innhold

April: Ja, nå får vi se da.....


ApriIbaby

Anbefalte innlegg

har hatt 4-5-6 avtaler med en håndverker som skulle fixe en reklamasjon på benkeplata vår. Han dukker ikke opp og ringer ikke og melder avbud eller noe. sånt blir jeg skikkelig grinete av. Foe en eller to uker siden ringte jeg salgssjefen i firmaet som hadde levert benkeplata. han likte ikke det han hørte og skulle ordne opp. rett etter ringte håndverkeren tilbake, Han kunne komme dagen etter, nmen da måtte vi legge ut nøkkel siden vi begge skulle på jobb ( jeg jobber 50%). jeg ville ikke legge ut nøkkel. Gjør det vanligvis, men oppførselen hans har ikke akkurat innbydd til tillit :-/. Så avtalen ble at han skulle komme i dag mellom 8 og 8. 30. Så gjenstår det å se. har litt større håp nå som sjefer er innvolvert, men den som lever får se....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håpet daler.... ett minutt igjen. Er irritert og lettet. Gruer meg egentlig litt til han skal komme pga sladring på sjef og at jeg nektet han nøkkel. Tenk om han er gal og dreper meg.......'fantasere* hadde egentlig lyst at gubben skulle være her hvis han kom, men like bra at jeg ikke ba han vente med å dra på jobb...Kunne jo ikke la fantasien ta helt overhånd heller *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du får ha sjefen hans på speed dial eller noe - å true med om han skulle vise seg å være monstersur ;oD

 

Neida - sladring skulle søren meg bare mangle (husker innlegget ditt enda, og jeg hadde sprukket for lenge siden på en sånn dust). Folk som ikke gjør jobben sin og attpåtil ikke unnskylder seg en gang fortjener denslags og verre. Kommer han ikke i dag håper jeg han får skriftlig advarsel fra sjefen sin sånn at han kan sparkes når han har fått 3 (eller hvor mange man max kan ha ifht arbeidsreglement).

 

Er jeg litt mannevond etter å ikke ha sovet i natt? Ja, det tror jeg trygt man kan si ;oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undrenes tid er altså ikke forbi... Han dukket altså opp - om en time forsinket, men det er jo bare en bagatell. Og ikke ser han ut til å ha planer om å drepe meg heller. Bare han gjør pent arbeid nå. For meg høres det håpløst ut å skifte en planke nedi midt på en heltre benkeplate... Kan det bli pent da? Vi får se

 

*ikke den helt store troen på denne fyren*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at han ikke hadde tenkt å drepe deg da.

Er han flink på jobben sin så blir det pent selv om han bare bytter en planke. Vi gjorde det for 5 år siden og det ble ganske pent for våres del i alle fall.

 

Skjønner at man blir oppgitt av slike håndverkere som ikke holder hva de sier.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han drepte meg ikke *ler*, men irritasjonen over hele fyren har nesten tatt livet av meg. Var sååå glad og fornøyd da han dro og benken ble så fin atte. da jeg gikk inn på kjøkkenet så jeg til min store forargelse at det var pussestøv OVERALT. Hele kaffetrakteren, alle plantene og pyntetingene i lysene, over hele den rene oppvasken min som stod til tørk. ja OVERALT. ARGH...kunne han ikke sagt det ble "litt" støv så kunne jeg ryddet litt unna og dekket til OG LUKKA DØRA TIL STUA.... Møkkamann!!! (sånn, deilig å få sagt det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...