SiMaMi Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Men jeg orker ikke å bry meg om det.. eneste jeg tenker på er å bli ferdig på jobb, komme meg hjem og kose senga. Orka ikke minne samboeren min på at jeg har bursdag en gang. Å jeg som er så glad bursdagen min og elsker oppmerksomhet på dagen??? heh.. Skulle jo nesten tro at man fikk litt overskudd da.. men nei:) Holder med oppmerksomhet på facebook!!
meg & to små vampyrer Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Gratulerer med dagen da. Håper du snart skal hjem til senga og sove.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå