Evab Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Hvor lang tid gikk det før dere merket bedring? *oppgitt over at soppen ikke slipper taket*.
Midtpunktene mine og meg Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 hva er det igjen? er noe kjent med navnet... er det den lille pillen?? mo underlivssopp???
Evab Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2009 Diflucan er mot sopp ja. De gir det til de som har trøske som ikke vil gi seg. Har slitt med det i flere måneder, og har gått på mycostatin og canesten uten at det hjalp. Nå har jeg begynt på min 4. dag med diflucan, og jeg synes ikke jeg merker noen forskjell. Har sååå lyst på at trøska skal slippe taket nå. Lurer på om noen av dere har gått på diflucan og vet hvor lang tid det tar før det begynner å hjelpe? Prøver også å unngå gjær og sopp, er nøye med hygiene, vasker bher, sengetøy o.l. på 60 grader, skifter ammeinnlegg etter hver amming..... Er sliten nå. Klarer ikke å sove en gang...
Midtpunktene mine og meg Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 jeg tror/trodde dte var det jeg har brukt, men nå ble jeg veldig usikker, så da skal jeg ikke uttale meg:) lykke til, håper det gir seg snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå