solei Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Mini på 11mnd våkner 5-6 tiden. Han sover 2 timer dagtid. Legger seg i 18.300-tiden. Noen som har prøvd å strekke leggetiden så de sover litt lenger på morgenen?? Vanligvis skal en jo ikke tyne en kveldstrøtt unge.
Misti Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 VI pørvde alt da mini var liten. han sto opp mellom 4-5 aldri lengre enn fem... men hjalp ikke legge han senere før han var nesten 2. nå er han 2.5 og kan sove helt til 8 faktsik halv 9 også... og da legger vi han kl 7. er opp og ned... vi har prøvd så mye rart med den ungen forde han ikke sov... Det vi endte opp med var at han fikk egen seng på vårt rom... som han kom opp i om han våkna på natta og da mener jeg kl 5 også... da ble jeg mer avslappa.. jeg var ikke hysterisk redd for og prøve og få nok søvn og da ble han mer trygg og begynte og sove mye lengre... men har litt troa på at det kom med aldren også
solei Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2009 Vår første var og tidlig..samme tid. Men det gikk over i 2 årsalderen. Men han her blir liksom tidligere og tidligere. Det hjalp ikke å kutte lur nr2 på dagtid heller.
Misti Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 2 timer og ikke et år enda er jo ikke så mye... nå er gutten her snart 2.5 år og sover og 1 time.. så lenge han ikke tuller med og legge seg om kvelden har ikke jeg personlig trua på og kutte dag søvnen altså.. men du kan jo prøve og se... det er slitsomt når det står på... lykke til =) huff er blitt bortskjemt jeg,... venter nr 9 juni.... er blitt for godt vant nå.. kommer til og bli overgang...
solei Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2009 Problemet med lur nr2 er og at det det tar lang tid før han sovner. Og da må vi legge han i 8-tiden så han får bli trett igjen. Mine tre har alltid lagt seg i 7-tiden. Vet ikke hva som er vanlig med de minste ellers.
Misti Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 prøv og gjlør den første luren en halv time lenger og kutt ut lur nr 2...=)
solei Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. februar 2009 Får prøve det. Får håpe nurket ditt blir like flink å sove da som størstemann!
Misti Skrevet 16. februar 2009 #8 Skrevet 16. februar 2009 jeg krysser fingra for at den blir bedre=) største sov ikke før han var over et år..=) lykke til... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå