-MtG- Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Linker til blogger, andre nettsider, nettbutikker. Hva som helst:) Jeg har så lyst til å titte litt rundt, men har ingen ideer til hvor.
-MtG- Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2009 Vet ikke:) Kopierte fra statusen til en venn på facebook:D Dritkult!
-MtG- Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2009 Sånn! Funker det i nick mon tro?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 Skal tro om noen av disse hadde fått det til å renne vått nedover låret på 70/80-tallet (om jeg selv ikke var født på slutten av 70tallet altså)?? HOT - or not? *flire* http://www.youtube.com/watch?v=lPT_3PEjnsE&feature=related
Tollebolle Skrevet 16. februar 2009 #8 Skrevet 16. februar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=WmxT21uFRwM Lika fin enno
Trollmor m/ trolljente Skrevet 16. februar 2009 #9 Skrevet 16. februar 2009 http://www.revfad.com/flip.html
Hikken Skrevet 16. februar 2009 #10 Skrevet 16. februar 2009 Hoho, takk yaddaline! Har alltid elsket Toto, men spørs om jeg ikke kommer til å ha litt problemer med å høre på Africa etter dette :-D
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. februar 2009 #11 Skrevet 16. februar 2009 Jeg satt lenge og tenkte at han med trommene var "best" men jo mer man ser av de andre, jo mer umulig blir oppgaven å plukke ut "vinnern" *ler*
Tredje barn på vei Skrevet 16. februar 2009 #12 Skrevet 16. februar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=Mu9LTIgTuXU Synes denne er fin!!! Spiller den for gubben når han ikke vil hjelpe til hjemme hehe
Tollebolle Skrevet 16. februar 2009 #13 Skrevet 16. februar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=uLfupmUjnVE&feature=related ÅÅÅåÅÅÅÅ So fin song og fine folk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå