Gå til innhold

Ditt beste slankeråd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 25 kilo for tung.

Er veldig lite aktiv, dvs trener ikke, går ikke så mye etc.

Kosten min er ganske grei, men er nok alt for mye søtt inni der.

Ellers er jeg sunn i kosten.

Jeg vil ned 25 kilo, å vil begynne ganske kjapt.

Jeg håper jo selvsagt på vidunder resultater rimelig kjapt , men er realist oppi det hele å.

Jeg vil gjerne unngå treningssenter, da jeg sparer på krona:)

Hva er dine tips , gjerne på litt hurtig vekttap i begynnelsen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du leser det vel selv ved å lese innlegget ditt ;o)

1. For lite aktiv

2. for mye søtt i kosten

Der har du to ting du kan forandre, og du blir kvitt dine 25 kg.

Skrevet

Jeg har kutta ut alt snop og skaffa meg en ellipsemaskin som jeg går på hver dag. Til nå har jeg gått ned 4,4 kg, og er kjempefornøyd! Mange her inne går på ketolyse-kur, men jeg bruker mer Grete Roede-prinsipper og teller kalorier. Meld deg inn (gratis) på Grete Roede-klubben: vektklubben.no. Der kan du legge inn hva du spiser og hvor mye du trener, og den regner ut kalorier for deg. Genialt og enkelt. Mange gode tips og motivasjon å få på diskusjonsforumene der også :-)

Skrevet

Takk:)

Jeg trenger bare råd og oppmuntring...

Det er jo i starten det er værst.

Men skal ikke være en kvapsete små feit ung dame til sommeren:)

Skrevet

Spis ofte men små måltid. 4-5 måltid per dag. Og gå en halvtimes tur hver dag :) Kjempe-effektivt :)

Beste treninga jeg noen gang har hatt er kick-boxing! Gikk ned 17 kg på 3 mnd ;) Men slik trening må en betale for! 1000 kr halvåret. MEN det er verdt pengene ;)

Skrevet

hei! jeg ville prøvd herbalife... der erstatter du feks. to første måltider me go sjake (sjokolade, jordbær,vanilje cappuccino, cockies/cream eller tropisk) hver shake inneholder alt du trenger av næingsstoffer på et måltid, verken mer eller mindre. utenom dette spiser du 2- 3 små å lette måltider og mye vann, 2 l. for å få full effekt anbefaler jeg å ta herbalife fiber, vitaminer, og cell u loss ( driver overflødig vann i kroppen ut). jeg tok av fem kilo på to uker, uten å føle noe som helst sult. har ikke spist eller hatt lyst på godterier heller, sikkert for jeg får i meg alt kroppen trenger. dette er kjempegøy pluss at jeg har aldri hatt sååå mye energi før. blitt et nytt menneske:) Jeg er selv distibutør, bare spør om du lurer på noe:)

Skrevet

Nå er jeg naturlig tynn selv, spiser det jeg har lyst på, men blir fort mett. Trener ikke. Forskjellen på de feite vennene mine og meg, er at de spiser så sykt MYE mat hver gang de spiser, og ofte veldig uregelmessig. Ei jeg kjenner kan for eksempel ikke spise noe før fire-fem, og da er det den kembo-middagen. Snakker en boks lapskaus alene.

Så, regelmessige måltider, øv deg på å kjenne metthettsfølelsen, i stedet for å bare stappe i deg alt som er på tallerken. Sikkert lurt å kutte ut snop og begynne å trimme og.

Skrevet

1, få ræva opp av sofan. Start med å gå en skikkelig tur hver dag første uka, andre uka så går du samme tur halve veien men jogger siste halvdel, tredje uka jogger du hele.

2. kutt ut søtsaker og søt mat, erstatt med frukt og nøtter.

3. det tar tid å gå ned i vekt å holde den nede, så vær tålmodig.

Skrevet

Jeg skal og ned 25 kg.

har begynt på sykehusdietten idag, men det hverken lukter eller smaker godt. Det som motiverte meg er at jeg leste om en som gikk ned 18 kg på 2 mnd tror jeg det var.

Så satser på at denne suppen får opp forbrenningen min, og at jeg kan klare det etterpå med å spise sundt og riktig.

Jeg spiser kun frokost og middag, så forbrenningen min er på bånn :(

Skrevet

- Slutt å tenke på det som slanking. Da er du mentalt innstilt på at det er midlertidig å trene og spise sunt i stedet for at du gjør det til en livsstil.

- Ikke sett for høye mål, som at du skal trene hver dag eller at du aldri skal spise godteri. Det går ikke uansett og du ender opp med å bli skuffet.

- Meld deg inn på vektklubb.no. Der er det masse råd og tips og ikke minst vil du bli sjokkert over hvor usunt enkelte ting er som du kanskje trodde var helt greit å spise. Dessuten vil du se at det går an å leve et vanlig liv og spise det meste - men i mindre porsjoner enn før.

Lykke til!

Skrevet

Kutt ut alt det søte, de kronene du sparer på det i mnd'en bruker du heller på ett treningssenter. Mye bedre formål det.

Om du absolutt ikke vil begynne på ett treningssenter får du komme deg ut på tur.

Fjellturer, joggeturer, korte turer og lange turer :))

Spis litt mindre porsjoner, drikk mer vann.

http://www.matprat.no/tema.aspx?tema=sunn

Masse gode SUNNE middagstips på den linken der.

Skrevet

Hei;)

Anbefaler også Herbalife. Gått ned 12 kg nå. Søstra mi har gått ned 15 kg. Masse lykke til;)

Skrevet

2prinser&1prinsesse:

Kan du gi meg litt info om herbalife?

Pris , osv:)

Skrevet

Få en depresjon, det gjorde jeg og gikk ned 13 kilo!!

Neida off det var grusomt. Men da mistet jeg matlysten, spiste innimellom men veldig lite hver gang og aldri kveldsmat. Vekten raste.

Nå er jeg frisk og har lagt på meg 10 kilo igjen, heldigvis:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...