<3 3 Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 blitt gravid ved bruk av prevensjon.. f.eks hormonspiral, p-pille eller liknende?
*toppris* Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 med nr 2 på pillen.... sletveldig med å finne et merke som faktisk funket, som styrte mensen osv..... men akk nei.. funket ikke alikevel.. greit med nr 1, slikt skjer..men nå med nr 2... gir opp.. blir ikke pillen igjen her... og nei, har ikke blingset med pillen, for tas den ikke når den skal her så er mensen der med engang;) og har ikke fått mensen... :-o
<3 3 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2009 var d som skjedde med meg også! gravid 2 ganger på p-pillen.. er jo glad eg har dei no.. men ønsker ikke å bli gravid sånn med en gang igjen.. så nå har eg fått satt inn hormonspiral.. får bare håpe den fungerer litt bedre! men har mine tvil...
*Super*Mamman* Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Jepp.. Har en p-pille gutt Jeg tror det var antibiotikakuren for nyrebekkenbetennelse som gjorde at p-pille effekten ble redusert, slik at jeg ble gravid.. ( leste nemlig senere i pakkningsvedlegget, ETTER at jeg fant ut at jeg var gravid, at medisinen i SJELDNE tilfeller kunne redusere effekten av p-piller).. Hehe...Passet oss egentlig utmerket med enda et barn da, så etter et par uker, da "sjokket" hadde lagt seg, var det stormende jubel
Apples Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Venter en liten jente i Juni ) ... brukte "Sjasmin" p-piller ... Vi har tilsammens 4 fra før, så dette blir "kronen på verket". Denne gangen var det en sjokkerende, men hyggelig overraskelse ) Dersom det skulle skje igen, blir det bare et sjokk !!! Jeg har bestemt meg for å sterilisere meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå