Gå til innhold

Er det noen som har...

Anbefalte innlegg

Skrevet

blitt gravid ved bruk av prevensjon.. f.eks hormonspiral, p-pille eller liknende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

med nr 2 på pillen.... sletveldig med å finne et merke som faktisk funket, som styrte mensen osv..... men akk nei.. funket ikke alikevel.. greit med nr 1, slikt skjer..men nå med nr 2... gir opp.. blir ikke pillen igjen her...

og nei, har ikke blingset med pillen, for tas den ikke når den skal her så er mensen der med engang;) og har ikke fått mensen... :-o

Skrevet

var d som skjedde med meg også! gravid 2 ganger på p-pillen.. er jo glad eg har dei no.. men ønsker ikke å bli gravid sånn med en gang igjen.. så nå har eg fått satt inn hormonspiral.. får bare håpe den fungerer litt bedre! men har mine tvil...

Skrevet

Jepp.. Har en p-pille gutt :)

Jeg tror det var antibiotikakuren for nyrebekkenbetennelse som gjorde at p-pille effekten ble redusert, slik at jeg ble gravid.. ( leste nemlig senere i pakkningsvedlegget, ETTER at jeg fant ut at jeg var gravid, at medisinen i SJELDNE tilfeller kunne redusere effekten av p-piller)..

Hehe...Passet oss egentlig utmerket med enda et barn da, så etter et par uker, da "sjokket" hadde lagt seg, var det stormende jubel :)

Skrevet

Venter en liten jente i Juni :o) ... brukte "Sjasmin" p-piller ...

Vi har tilsammens 4 fra før, så dette blir "kronen på verket".

Denne gangen var det en sjokkerende, men hyggelig overraskelse :o)

Dersom det skulle skje igen, blir det bare et sjokk !!!

Jeg har bestemt meg for å sterilisere meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...