Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 jeg bare lurer litt på dette, siden jeg mange ganger irriterer meg over andre sine unger..synest de er ufordragelige osv...
Willy Wonka Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Jeg tåler de fleste unger, ja. Og heldigvis for det siden min sønn en dag skal ha med seg venner hjem.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Før likte jeg ikke barn. Så fikk jeg eget barn og likte bare mitt. Men gradvis endret det seg og nå liker jeg barn. Jeg passer gladelig andres barn og har lyst til å jobbe med barn. Hmmm... kanskje jeg ble voksen? Når skal du bli det da, HI? :-)
<3Lykkelig<3 Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Ja syns de fleste barn er noen herlige skapninger Men nå skal det sies at jeg er veldig glad i barn da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå