Gå til innhold

tåler dere andre sine unger?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bare lurer litt på dette, siden jeg mange ganger irriterer meg over andre sine unger..synest de er ufordragelige osv...

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tåler de fleste unger, ja. Og heldigvis for det siden min sønn en dag skal ha med seg venner hjem.

Skrevet

Før likte jeg ikke barn. Så fikk jeg eget barn og likte bare mitt.

Men gradvis endret det seg og nå liker jeg barn. Jeg passer gladelig andres barn og har lyst til å jobbe med barn.

 

Hmmm... kanskje jeg ble voksen? Når skal du bli det da, HI? :-)

Skrevet

Ja syns de fleste barn er noen herlige skapninger :)

Men nå skal det sies at jeg er veldig glad i barn da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...