Gå til innhold

Jeg har Verdens sterkeste bestemor!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På fredag formiddag fikk moren min en tlf fra sykehuset om at vi måtte komme for hun var så dårlig å det så rett å slett ikke bra ut.

Min mor, min søster og jeg dro med en gang, å det å se sin egen bestemor ligge der med en svær maske på seg som holdes fast av fire tykke bånd sånn at ansiktet hennes nesten ikke vistes var helt forferdelig! Denne maskinen hjalp henne med å puste både ut å inn. Jeg knakk sammen med en gang jeg kom inn i rommet.

Etter en stund tok de av henne masken, å hun var kjempe blek å masken hadde gjort sånn at hun var hovnet opp i ansiktet.

Hun har forresten astma, kronisk bronkitt, kols å har fått lungebetennelse.

Når hun hadde hatt masken av litt så måtte de ta den på igjen for hvis ikke kom hun til å dø.

De sa til oss at når de tar av masken så kommer hun til å dø, så det var opp til oss.

Da lillesøsteren min kom tok de av masken litt for den gjorde søsteren min livredd. Å hun har ikke brukt masken etter dette! Nå er hun flyttet til en annen avd, er enda tungpustet, sover nesten hele tiden (våkner litt innimellom å ser litt på oss, å prøver å prate selvom det ikke kommer mye lyd ut), hvilepulsen har gått ned, blodtrykket er stabilisert, bedre i pusten (selvom det er langt fra bra).

Moren min møtte sykepleieren som hadde ringt å sagt vi måtte komme å hun ble sjokkert når hun så at vi enda var der. For det så virkelig ikke bra ut på fredag!

Vi vet enda ikke om det kommer til å gå bra, men hun er mye bedre å vi tar det som er positivt tegn!

Bestemoren min er en sta dame, å knallsterk!! Beundrer henne for det!

**glad i deg**

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...