Gå til innhold

Endelig kom Arn Elias, 5 dager på overtid;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da var også jeg i mål;) Prinsen meldte sin ankomst natt til tirsdag 10. februar, 5 dager på overtid.

Fødselen startet med rier klokka 02 på natta. Var liksom litt usikker på om dette var "the real thing" (he, he naturlig d, er jo bare nr 4). Klokka 02.30 vekte jeg mannen min og sa at nå trodde jeg at vi måtte avgårde. Har født veldig fort tidligere, så jeg turte ikke å vente for lenge heller. Ringte mamman min, som måtte komme å være barnevakt for de andre tre englene våre, og så bar det avgårde til føden.

Jeg var hele tiden livredd for at riene skulle stoppe opp, men da jeg kom på føden (ca 03.15) hadde jeg 4 cm åpning og var moden. Fikk sitte i badekar. Da ble det litt mer avstand mellom riene, men de ble mye kraftigere. De to siste riene i badekaret var skikkelig heftige og på den siste gikk vannet. Da jeg kom opp av badekaret rant det blodblandet vann, og først da ble det klart for meg at nå kommer han, dette stopper ikke opp;) Etter fire-fem pressrier så Arn Elias dagens lys. Klokka var da 04.46. Skjønneste prinsen i hele verden som ble født på en lys fullmåne-natt;)

Lykke til til alle som kommer etter og takk for meg her inne;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER!!!

Skrevet

lykketil videre.. gratulere masse :)

Skrevet

gratulerer deg så masse m gutten!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...