Gå til innhold

UL på Ahus...fikk dere vite kjønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser i infoskrivet at de rutinemessig ikke opplyser kjønn. Fikk dere vite kjønn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror vel det infoskrivet er ganske generelt for de fleste sykehus rundt om i landet for det er jo ikke pga kjønnet man er inne på ordinær UL. Er jo en måte å bare fortelle om at det ække sikkert dere får vite det..

Vi fikk ikke vite det men det var fordi det ikke var mulig å få sett det, babyn lå sånn til.

Men har da snakket med andre som har vært på UL på Ahus og de har fått vite det de.

Skrevet

Hei, dette er mitt 3 barn, har fått vite kjønn, riktig kjønn på UL på Ahus med de to jentene mine. Skal dit igjen på UL nå på onsdag, veldig spent på om de klarer se kjønn nå også.... Så jeg har i alle fall fått vite kjønn på Ahus.... stått det samme i alle skrivene jeg har fått derfra de andre gangene også, at de ikke opplyser kjønn. Det viktigste er jo at babyen er frisk, så jeg har latt dem finne ut det før jeg har spurt om de vil sjekke kjønn. Vet noen har opplevd at jordmor har blitt ganske så sur der, siden det liksom er det første de har spurt om i det de kom inn døra... er det jente eller gutt?? Er jo som sagt ikke derfor man kommer på ordinær ul.... Når skal du dit på ul?? :)

Skrevet

Jeg fikk vite kjønn, men jeg måtte jo spørre etter det også da!

Jeg ventet til hun var helt ferdig med alt det hun skulle sjekke, før jeg forsiktig spurte pent om hun kunne se kjønnet. Og da fortalte legen blid og fornøyd at det nok var en liten pike:)

Skrevet

jeg spurte da jeg var der , etter at de hadde sett på alt det andre som skal sjekkes. Da lo hun som tok ultralyden og sa at det var ikke så vanskelig å se, og så viste hun meg tissen hans som sto rett ut :) hadde ikke intrykk av hun syns det var slitsomt å bruke tid på .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...