Miss Honey Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 hvis jeg har mistet barnet og tar en test, blir den positiv likevel? eller blir den da negativ fordi jeg ikke er gravid lenger? liker ikke legen min og vil helst ikke gå til han hvis det kan unngås. må bare vite om jeg kan sjekke om alt er i orden med å ta en test.... noen som vet?
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Nei, en test kan ikke fortelle deg om svangerskapet forløper som det skal.. Den indikerer bare om det er hcg i kroppen din.. Da må du til lege og foreta hcgmåling, og stigning, evnt senkning. Eller ta en ultralyd.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Hei! Det er helt riktig det "mamman til Emma*2sa*1ma+spire" sier - du må til lege og evt ultralyd. Det er slik at graviditetshormonet hcg sitter i kroppen i inntil 6 uker etter at man evt har abortert. Ønsker deg lykke, lykke til og jeg krysser fingrene og håper at alt går bra med deg!! Klem fra
*toppris* Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 må nok kontakte legen din og få henvisning til ul.. lykke til:) krysser fingrene for deg:)
Miss Honey Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2009 tusen takk alle sammen! da skal jeg ordne meg en ultralyd.. skummelt:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå