Babyfacepsycho Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 ...som jeg aldrig har truffet. Har prøvd og finne henne noen år nå, men finner bare telefon nr. Har egentlig mest lyst på og finne en epost adresse eller noe sånn at jeg kan skrive noen rader isteden for og bare ringe. Men det virker umulig. Sitter nå da atter en gang og ser på telefon nr hennes og lurer.. Skal jeg bare ringe henne? Eller skal jeg sende en sms? Eller skal jeg skrive et brev og poste hjem til henne? Eller skal jeg fortsette og lete etter epost adressen hennes? Hjelpes.. Jeg klarer liksom ikke helt og ta til mot og ringe og si: hei, jeg er søsteren din. Hva hadde dere gjort? Jeg kan jo uansett ikke ringe henne nå, klokka er for mye til det synes jeg. Men hjelp meg litt her da dere. Hva hadde dere gjort? Hva synes dere jeg skal gjøre? =)
Babyfacepsycho Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2009 Ja jeg har tenkt på det flere ganger. Men hva skal jeg skrive i det brevet? Huff.. Vanskelig detta. Men jeg har så veldigt lyst til og møte henne. Alltid hatt det.
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Jeg hadde skrevet et brev. Om jeg hadde fått en telefon med beskjeden "hei, jeg er din ukjente søster" så tror jeg ikke helt jeg hadde tatt det seriøst. Ikke sånn out of the blue i hvert fall. Et brev er nok bedre, når du ikke har epostadr. hennes.
Mor&barn Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 Helt klart brev. Da har hun en mulighet til å summe seg, (om hun ikke vet om deg). Fars tidligere datter eller noe lignende? I såfall er det jo ikke sikkert HUN vil ha kontakt med deg, og et brev så får man forklart følelser bedre, og hun kan avvise uten å være frekk
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #6 Skrevet 15. februar 2009 HVis du vet hva hun heter og har tlfnummer, søk på Facebook da vel? Dersom hun har åpen profil der finner du mailen hennes der, hvis ikke kan du jo sende henne en "mail" der inne?
erteposen + 4 Skrevet 15. februar 2009 #7 Skrevet 15. februar 2009 Høres ut som e-posten er en unnskyldning for å utsette det, og det forstår jeg:) Innholdet i et brev og e-post er jo det samme. Skriv et brev og legg ved din adr.
Babyfacepsycho Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. februar 2009 Alltså. Jeg er nok ikke ukjent for henne. Tror ganske sikkert at hun vet om meg påå samme måte som jeg vet om henne. Men har selv tenkt på at det er bedre og skrive. Men hva skal jeg skrive da. Rart egentlig, for jeg har tenkt på dette i mange år nå, men vet likevel ikke hva jeg skal skrive/si til henne.
Babyfacepsycho Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. februar 2009 Nå er jo ikke jeg så kjent på facebook, laget meg en profil der tidligere ikveld. =) Men jeg har jo søkt der, men finner henne ikke der heller.
Odine! Skrevet 15. februar 2009 #10 Skrevet 15. februar 2009 Vet hun om deg? Jeg tror ikke du trenger å skrive så mye, bare fortelle henne at du vil ha kontakt. Kanskje skrive litt om antall barn og bosted. Jeg tror ikke mange fine ord er nødvendige hvis hun også har lyst på kontakt-
Babyfacepsycho Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 15. februar 2009 Alltså, det er min fars tidligere datter. Men jeg er nesten sikker på at hun vet om meg akkuratt som jeg vet om henne. Ingen av oss har deremot kontakt med vår far lenger.
Babyfacepsycho Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #12 Skrevet 15. februar 2009 Ja jeg tror hun vet om meg. Er nesten sikker på det. Ja får vel sette meg ned og skrive og poste det brevet imorgen kanskje. *litt nervøs også* Takk for fine svar hvertfall. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå