Gå til innhold

noen som har fått positiv test 9dager etter eggl. med quick respons?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok en i dag fordi puppene er så rare om dagen, sprenger liksom i de, ikke sånn vanlig ømme, men sånn ubehagelig spreng stikking.. sånn at det er ubehagelig å bruke bh.. :S tok en test i dag men den var blenda hvit.. er QR testen like sensitiv som Cb testene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk pos grav test 8-9 dager etter pos el test, Testet med morgenurin. Men sist testet jeg ikke pos før en uke etter IKM, så er nok veldig forskjellig når testene slår ut.

Lykke til!

Skrevet

legen min sa man får positiv test 11 dager etter eggl. men noen må jo vente lengre da!

Skrevet

Hei!

Jeg fikk positiv test 9 dager etter EL, altså 6 dager før IKM. Testet ikke på morgenurin. Testet med vanlig CB.

Skrevet

Ja jeg, men det var uuuuuuuuultrasvakt ! Fikk svakt positivt med CB også den dagen. Nøyaktig 9 dager etter el :)

Skrevet

Testen var ikke svak hos meg - den var sterk, klar og tydelig!! Kunne ikke ta feil =)

Skrevet

Nå skal det også sies at det er mulig jeg bærer på tvillinger - legen synes det så sånn ut, men ville ikke si noe helt konkret ennå, skal tilbake til ny UL om 3 uker - så får bare vente i spenning =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...