prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 tok en i dag fordi puppene er så rare om dagen, sprenger liksom i de, ikke sånn vanlig ømme, men sånn ubehagelig spreng stikking.. sånn at det er ubehagelig å bruke bh.. :S tok en test i dag men den var blenda hvit.. er QR testen like sensitiv som Cb testene??
maizi Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Fikk pos grav test 8-9 dager etter pos el test, Testet med morgenurin. Men sist testet jeg ikke pos før en uke etter IKM, så er nok veldig forskjellig når testene slår ut. Lykke til!
tjorven- nr 3 Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 legen min sa man får positiv test 11 dager etter eggl. men noen må jo vente lengre da!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Hei! Jeg fikk positiv test 9 dager etter EL, altså 6 dager før IKM. Testet ikke på morgenurin. Testet med vanlig CB.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Ja jeg, men det var uuuuuuuuultrasvakt ! Fikk svakt positivt med CB også den dagen. Nøyaktig 9 dager etter el
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 Testen var ikke svak hos meg - den var sterk, klar og tydelig!! Kunne ikke ta feil =)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 16. februar 2009 #8 Skrevet 16. februar 2009 Nå skal det også sies at det er mulig jeg bærer på tvillinger - legen synes det så sånn ut, men ville ikke si noe helt konkret ennå, skal tilbake til ny UL om 3 uker - så får bare vente i spenning =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå