Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Vi har lyst å reise på ferie til Kristiansand i Sommer men er jo så dyrt å bo. Lurer derfor på om det er noen som vil bytte hus/ leil med oss? Vi bor rett utan for Bergen, ny enebolig med vannet. Skriver på Anonym pga jeg vil se om det er noe respons.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Uff. Kristiansand er jo den verste byen i Norge. Har aldri forstått hva som er koselig der nede. Og disse koselige sørlendingene har jeg heller aldri forstått. Nei, prøv noe annet. Jeg er tvunget og hater der like intenst hver gang.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 ja men jeg har så lyst i dyreparken.....
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Ja, ja skjønner jo det. Unnskyld. Men bortsett fra dyreparken er det ingenting verken å se eller gjøre. Og de siste åra har det ikke vært fint vær heller..... Til og med quarten er lagt ned.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 Reis heller til Mandal da...Bare 40 min å kjøre til Dyreparken:) Kjempe fine strender der også!!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #6 Skrevet 15. februar 2009 Eller Arendal? Eller Grimstad, veldig hyggelig i Grimstad!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #7 Skrevet 15. februar 2009 Lillesand er en kjempefin by:) + Kort vei til dyreparken Liker meg kjempe godt der, synd jeg ikke får reist dit oftere
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #8 Skrevet 16. februar 2009 HI her. Ja er i grunn klar for det meste jeg så lenge jeg kan reise i dyreparken med mine små Men lure litt på Sverige og. Noen som har vert der og henn er det fint å bo. ? Er billigere å leigehus i Sverige enn norge, faktisk mangen tusen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå