vivilvi Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Hmmm, tror ikke jeg klarer å la vær å teste i morgen. Har normalt 10 - 11 (en sjelden gang 12) dager lutealfase, i morgen er jeg på dag 13... meeen, jeg er litt usikker om FF har funnet rett el-dag. BabyComp'en mente jeg hadde el 2. februar, FF tror 3. og jeg heller litt mot 5. Hva tror dere??? http://www.fertilityfriend.com/home/1ef5e2
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Jeg syns det ser ut som om el var den 15, men det kan godt ha vært den 13, også siden det var da du fikk høyere temper;) Må bare vente å se nå da. Spennende, lykke til;) Ps.. du har jo fått høyere temper nå da.. Det lover bra!
vivilvi Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2009 Dag 13 eller den 13.?? I såfall må du se på feil kurve, den fra forrige gang? Hvordan ligger du an selv?
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Huff... mente selvfølgelig DAG, hehe. Ser ut som om el var på dag 15, men kan like godt være dag 13 siden det var da tempen begynte å stige;) Jeg venter på el nå jeg;)
vivilvi Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2009 Da er vi på bølgelengde. Men du mener det er utelukket at EL kan ha vært på dag 17.? I såfall krysser jeg fingrer og tær for enda høyere temp i morgen. Det hadde vært sååå deilig å klare det selv- slippe hele ventetiden og alt som hører fram mot ICSI
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #6 Skrevet 15. februar 2009 Nå surrer jeg så mye i tall her altså!! haha. Mener seff at el ser ut til å ha vært på dag 17, men at den kan ha vært på dag 15 også. SORRY
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #7 Skrevet 15. februar 2009 Håper masse masse at tempen er like høy i morgen;)
vivilvi Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. februar 2009 hehehe, sånn er det når det begynner å bli sent
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 16. februar 2009 #9 Skrevet 16. februar 2009 hei:) utfra det jeg har forstått så må jeg si meg enig med made in bed:) dag 17 tipper jeg også den så jo optimistisk ut ja:) lykke til ihvertfall!
vivilvi Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 16. februar 2009 Etter mye fram og tilbake fikk jeg god hjelp av Elisabeth (TAKK!) og ordnet slik at FF var enig med alle oss andre. I dag sank tempen til rett under coverline, men jeg har sovet forferdelig dårlig i natt. Frøys og svettet om hverandre, helt sikkert tanta som ligger å lurer i buskene. Mensen er enda uteblitt, men dukker nok helt sikkert opp i morgen... Takk for hjelp uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå