Superlis Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Har en jente som til tider gjør meg gal:)) men er en ordentlig god jente også, her på valentins kjøpte hun gaver til alle i familien og kom hjem med, gjennomtenkte søte små ting:))
♥Snulder Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Det er slike ting som gjør at man beholder troen på dem:=)
Reveenka Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Ååå, så hyggelig! Det veier opp for alt det som til tider gjør deg gal! ;-D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Åååååååååååååååååååååååååå det er da jeg ønsker meg jente:-)) Kan liksom ikke se for meg at guttene gjør sånt...... Men jeg kan jo være litt streng på at det er SÅNN det skal gjøres:-DD
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 Å så søt ei jente da =) Måtte være fryktelig gøy å få gaver!!
Superlis Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2009 ja var skikkelig rørende:)) Ja lær guttene til at det er sånn det skal gjøres, han på 17 sa: " Å takk snille du, du skal få en klem!" Faren spørr hva han har kjøpt? Hvorpå 17 svarer: "Har nå tenkt på det, er tanken som teller vet dere!!!" Jaja glad i alle krapylene:))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. februar 2009 #7 Skrevet 15. februar 2009 :-))) Ja men med barna er det jo tanken som teller:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. februar 2009 #9 Skrevet 16. februar 2009 Så koselig da! Disse rosaene våre kan jo til tider få oss hårløse, men jammen er det verdt det når disse små solstrålene skinner:-) En vakker ting og en god tanke. Og artig han sønnen din!!! Hahahaha:-) Tanken som teller:-) Det rommer mye inni hodet og hjertet til disse tenåringene. Det er ikke alt vi forstår, men fine opplevelser forteller oss at vi må ha gjort noe riktig i forhold til dem:-)
Superlis Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 16. februar 2009 Ja slike stunder varmer, kjenner jeg blir så rolig og glad når disse store også tar seg tid til oss foreldre innimellom:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå