Gå til innhold

Snille trollet mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en jente som til tider gjør meg gal:))

men er en ordentlig god jente også, her på valentins kjøpte hun gaver til alle i familien og kom hjem med, gjennomtenkte søte små ting:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er slike ting som gjør at man beholder troen på dem:=)

Skrevet

Ååå, så hyggelig! Det veier opp for alt det som til tider gjør deg gal! ;-D

Skrevet

Åååååååååååååååååååååååååå det er da jeg ønsker meg jente:-))

Kan liksom ikke se for meg at guttene gjør sånt...... Men jeg kan jo være litt streng på at det er SÅNN det skal gjøres:-DD

Skrevet

Å så søt ei jente da =)

Måtte være fryktelig gøy å få gaver!!

Skrevet

ja var skikkelig rørende:)) Ja lær guttene til at det er sånn det skal gjøres, han på 17 sa: " Å takk snille du, du skal få en klem!" Faren spørr hva han har kjøpt? Hvorpå 17 svarer: "Har nå tenkt på det, er tanken som teller vet dere!!!" Jaja glad i alle krapylene:))

Skrevet

:-))) Ja men med barna er det jo tanken som teller:-))

Skrevet

Så koselig da!

Disse rosaene våre kan jo til tider få oss hårløse, men jammen er det verdt det når disse små solstrålene skinner:-) En vakker ting og en god tanke. Og artig han sønnen din!!! Hahahaha:-) Tanken som teller:-)

Det rommer mye inni hodet og hjertet til disse tenåringene. Det er ikke alt vi forstår, men fine opplevelser forteller oss at vi må ha gjort noe riktig i forhold til dem:-)

Skrevet

Ja slike stunder varmer, kjenner jeg blir så rolig og glad når disse store også tar seg tid til oss foreldre innimellom:)

Skrevet

Ja det varmer ekstra godt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...