Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, her er lista:

 

Amelia

Iben Amelia

Fanny Amelia

Sara Amelia

Amelìe

Iben Amelìe

Fanny Amelìe

Sara Amelìe

Olivia

Mathilde

Mathilda

Nathalie

Seline

 

Velg ett er du snill (kan nevne at vi heller veldig mot å bruke Amelia, enten alene eller sammen med et av de ovenfor)

Sara

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg så veldig fan av doble navn, så jeg må nok si Amelia, og kun det.

Skrevet

Mathilde eller Mathilda fint

Nathalie og Seline er harry

 

Alle de andre var pretensiøse. Men forsåvidt heller det enn belastende harry. Regner med at siden du spør så tåler du svaret.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Iben er forferdelig, Sara liker jeg ikke, Nathalie er stygt og Seline er horribelt.

 

Liker Fanny Amelia best - Fanny Matilde hadde vært finere.

 

så rangert;

 

1) Fanny Amelia

2) Fanny Amelie

3)Matilda

4)Matilde

5)Olivia

Skrevet

syntes amelia var litt rart jeg, men kanskje pga dialekten min blir liksom amme-elia..

men olivia, iben mathilda liker jeg godt..

Skrevet

Hva med og vente te babyen kommer til verden? :) Har hørt av mange at d er liksom litt enklere å se da hva babyen passer til å hete:)

Skrevet

Det er nok jeg som har hengt meg opp i at hun skal ha to navn. Søsteren har to navn, og da jeg var liten syns jeg det var så blodig urettferdig at søskenene mine hadde to navn og jeg bare ett;)

 

Jeg blir så inderlig stressa av at navnet ikke er klart ennå, mannen min tar det med strålende ro, og mener at vi kommer til å vite hva vi skal kalle henne når vi ser henne. Men jeg er dog ikke like sikker på at det kommer til å skje. Kan nevnes at navnet til søsteren (med alternativ om det skulle bli gutt) var klart i uke 12 sist:p

Skrevet

Sara Amelìe :)

 

 

Dattera mi Heter Sarah Kristine :D

Skrevet

Det gjør jeg:)

 

Men,åe.. Mathilde og Mathilda er mannens forslag. Nathalie syns jeg er nydelig (men jeg er ganske harry jeg da;) )

Skrevet

Fanny Amelia er det som ligger an til å "vinne" foreløpig... (eller bare Amelia)

 

Iben er mitt hjertebarn, som mannen min hater (men jeg har liksom ikke gitt opp ennå)

 

Sara er hans hjertebarn:p

Skrevet

Dere som ikke syns noe om Nathalie. Hva er "minst stygt" da

 

Nathalie eller Nathalìe ?

Skrevet

nathalie rett frem på norsk er fint, og nathalìe syntes jeg er mindre fint :)

Skrevet

Mathilde!

 

(Eventuelt hvis Amelia skal med, ville jeg gått for Sara Amelia.)

Skrevet

Mathilda er nok det jeg synes er penest. Mathilde er og fint. Sara og Amelia er ok.

 

Iben og Fanny er grøssegrøssenavn, ikke pent!

Skrevet

Enten bare Amelia, eller Iben Amelìe :)

 

Og unnskyld, men Fanny Amelia syns jeg bare var grusomt, og gjett om ungen får mange "morsomme" kommentarer hvis hun noengang drar til UK..

Skrevet

Absolutt ikke Fanny.. Jenta kommer til å få mange stygge kommentarer om hun noengang drar til engelskspråklige land...

 

Personlig liker jeg Amelìe, Sara, Olivia, Mathilda og Nathalie på den listen du har.

Skrevet

jeg likte best Amelie, og Sara Amelie....

Skrevet

Sara og Mathilde er greie navn. Iben er for meg et guttenavn (og ikke et pent sådan). Fanny sier seg selv... Doble navn er huff. Seline er direkte latterlig. Nathalie er ultraharry .Amelia er fjollete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...