Gjest Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Ok, her er lista: Amelia Iben Amelia Fanny Amelia Sara Amelia Amelìe Iben Amelìe Fanny Amelìe Sara Amelìe Olivia Mathilde Mathilda Nathalie Seline Velg ett er du snill (kan nevne at vi heller veldig mot å bruke Amelia, enten alene eller sammen med et av de ovenfor) Sara
TrustNoOne (but Me) Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Nå er ikke jeg så veldig fan av doble navn, så jeg må nok si Amelia, og kun det.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Mathilde eller Mathilda fint Nathalie og Seline er harry Alle de andre var pretensiøse. Men forsåvidt heller det enn belastende harry. Regner med at siden du spør så tåler du svaret.
Gjest Siklerotte Skrevet 15. februar 2009 #6 Skrevet 15. februar 2009 Iben er forferdelig, Sara liker jeg ikke, Nathalie er stygt og Seline er horribelt. Liker Fanny Amelia best - Fanny Matilde hadde vært finere. så rangert; 1) Fanny Amelia 2) Fanny Amelie 3)Matilda 4)Matilde 5)Olivia
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #7 Skrevet 15. februar 2009 syntes amelia var litt rart jeg, men kanskje pga dialekten min blir liksom amme-elia.. men olivia, iben mathilda liker jeg godt..
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #8 Skrevet 15. februar 2009 Hva med og vente te babyen kommer til verden? Har hørt av mange at d er liksom litt enklere å se da hva babyen passer til å hete:)
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #9 Skrevet 15. februar 2009 Det er nok jeg som har hengt meg opp i at hun skal ha to navn. Søsteren har to navn, og da jeg var liten syns jeg det var så blodig urettferdig at søskenene mine hadde to navn og jeg bare ett;) Jeg blir så inderlig stressa av at navnet ikke er klart ennå, mannen min tar det med strålende ro, og mener at vi kommer til å vite hva vi skal kalle henne når vi ser henne. Men jeg er dog ikke like sikker på at det kommer til å skje. Kan nevnes at navnet til søsteren (med alternativ om det skulle bli gutt) var klart i uke 12 sist:p
<3Lykkelig<3 Skrevet 15. februar 2009 #10 Skrevet 15. februar 2009 Sara Amelìe Dattera mi Heter Sarah Kristine
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #11 Skrevet 15. februar 2009 Det gjør jeg:) Men,åe.. Mathilde og Mathilda er mannens forslag. Nathalie syns jeg er nydelig (men jeg er ganske harry jeg da;) )
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #12 Skrevet 15. februar 2009 Fanny Amelia er det som ligger an til å "vinne" foreløpig... (eller bare Amelia) Iben er mitt hjertebarn, som mannen min hater (men jeg har liksom ikke gitt opp ennå) Sara er hans hjertebarn:p
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #13 Skrevet 15. februar 2009 Dere som ikke syns noe om Nathalie. Hva er "minst stygt" da Nathalie eller Nathalìe ?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #14 Skrevet 15. februar 2009 nathalie rett frem på norsk er fint, og nathalìe syntes jeg er mindre fint
prebs Skrevet 16. februar 2009 #16 Skrevet 16. februar 2009 Mathilde! (Eventuelt hvis Amelia skal med, ville jeg gått for Sara Amelia.)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #17 Skrevet 16. februar 2009 Mathilda er nok det jeg synes er penest. Mathilde er og fint. Sara og Amelia er ok. Iben og Fanny er grøssegrøssenavn, ikke pent!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #19 Skrevet 16. februar 2009 Enten bare Amelia, eller Iben Amelìe Og unnskyld, men Fanny Amelia syns jeg bare var grusomt, og gjett om ungen får mange "morsomme" kommentarer hvis hun noengang drar til UK..
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #21 Skrevet 17. februar 2009 Absolutt ikke Fanny.. Jenta kommer til å få mange stygge kommentarer om hun noengang drar til engelskspråklige land... Personlig liker jeg Amelìe, Sara, Olivia, Mathilda og Nathalie på den listen du har.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #22 Skrevet 17. februar 2009 jeg likte best Amelie, og Sara Amelie....
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #23 Skrevet 17. februar 2009 Sara og Mathilde er greie navn. Iben er for meg et guttenavn (og ikke et pent sådan). Fanny sier seg selv... Doble navn er huff. Seline er direkte latterlig. Nathalie er ultraharry .Amelia er fjollete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå