Zeke Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 veldig teit spørsmål, har født 2 barn, mine pupper har bare blitt større slik som er vanlig. Men brystvortene mine har ikke forandra seg(dette er heilt greit for meg) er sansynligheten stor at de vil forandre seg nå 3 gangen, beklager veldig klønete skrivd å forklart men er det noen som veit noe om dette?
*toppris* Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 jeg er gravid med nr 2 så vet ikke;) men pusher opp for deg;) men det sies jo at alle sv.skap trenger ikke å være like, noe som også gjelder kroppens forandringer... så er vel 50/50% ;p
rima Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Hva skulle forandre seg egentlig? Gravid med min nummer to og forskjellen etter å ha fått barn og ammet barn er at brystvortene er stivere... Kanskje... Synes hvertfall at de synes gjennom t-skjorter og topper nå. Det gjorde de ikke før...
Zeke Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2009 tenker på fargen og om brystvorta blir større ,litt meir så dame str. på de.veit ikke hvordan jeg skal forklare det, noen får veldig store brystvortet mens andre forandrer seg ikke.
rima Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Er mitt andre svangerskap bare, men min erfaring er at de forandrer seg når man ER gravid og mens man ammer. De blir større og mørkere. Vet ikke når endringa tilbake skjedde helt, men tror mine gikk tilbake til normalen en stund etter ammeslutt. Kanskje litt stivere enn vanlig... Kjipent med de t-skjortene da..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå