♥Snulder Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 ....har jeg ikke gjort noen ting av nytte! INGENTING!!! Og guuuud så deilig det har vært;=) I går sov jeg leeeenge mens gubben sto opp med unger og vasket huset;=) I dag sov gubben lenge mens jeg og ungene kokte egg og griset med eggeplommer! ... så nå må huset vaskes igjen! Men det haster ikke nei!
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Missunner deg,VELDIG!!! Her har hele helga vært dritt...I orets rette forstand. Gubben har sovet både i går og i dag på sofaen,hele dagene.Jeg har kapitulert ang rotet og håper dagen i mårra gir meg tid til å lage kake og div.men tror nok jeg er neste i rekka ang den syka.Kjennes nemlig slik ut....vrææææææhl
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 Av erfaring vet jeg at husvask sjelden forsvinner.... Den er der neste uke også lizzom:-)
♥Snulder Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2009 Å nei Midnight...... krysser fingrene for at du slipper unna!! Og gjør du ikke det.... så krysser jeg fingrene for at det går veeeeldig fort over!!!
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #7 Skrevet 15. februar 2009 Krysser beina og nekter vilt på å få det svinereiet.men magen er vond,så..... Å husvask ja.Her om dagen sa et besøk til meg. ser du har vært mye aleie siste dagene.Åh sier jeg,hvordan ser du det? Jo,det er så ryddig...." Da hadde gubben kun vært hjemme å sovet på natta... Såh,rotet mitt overlever skjeldent lenge. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå