Gå til innhold

Ble det noe Valentinesgaver på dere da, jenter???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har vi aldri feiret det og kommer nok ikke til å gjøre det heller.

Vi har romantiske dager oftere enn en gang i året liksom....

Vi bruker å feire mors/farsdag, og bryllupsdagen blir feiret med brask og bram.

Likeså forlovelsesdagen......(siden jeg ble fridd til på bursdagen min:-)))

Ellers sier vi faktisk at vi elsker hverandre daglig, og da trenger vi ikke å vente på 14.februar......heldigvis:-DD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,ingenting.Pleier aldri feire noe her....

Sånn kan det gå.

Skrevet

Fikk det jeg ville ha jeg..... sove lenge....nyvasket hus... og en DIIIIGER pose Smash:=)

Gubbeluren fikk homemade kort stuvet fullt med flaxlodd:=) Pluss litt kjeft fordi han hadde glemt å vaske badet..... hehe...(neida...han fikk ikke kjeft altså=

Skrevet

Hehe, gubbe fikk sove legst! Ellers har jeg i legre tid hitet om at vi har 10årsjubileum dee helge, jeg ble emlig lurt med på hyttetur for ti år side med lovad om at det skulle være med e svær gjeg og det skulle bli mye gøy! Jomme sa jeg svær gjeg - det var ha og meg og bikkjee mie.... De ee bikkja fikk attpåtil et epileptisk afall i løypa, og måtte bæres i sekke hlet frem.... Vi sakker om trekkhuder, altså....

Me gøy ble det, og fire revuger attpå ;-)

Skrevet

Det kaller jeg en vinn-vinn situasjon:-))

Skrevet

Gratulerer da reven:)) Er så ekstra morsomt og lese det du skriver for tiden, hehe men virket som en fin helg;) Fire revunger er jammen ikke verst!!

Nei vi feirer heller ikke denne dagen, men snuppa mi(eneste jenta) kjøpte gave til mammaen:))

Skrevet

Hahaha... nei makan! Bære bikkja i sekken ja...det skulle jeg gjerne sett;=D

Skrevet

Det var ei gaske tug bikkje, også.... c",)

Skrevet

Jeg ser noen fordeler med å ha katt;=)

Skrevet

Eller hamster:-)

Skrevet

Men det er vel sjelden man tar med hanster på fjelltur, så problemstillingen er vel ikke så aktuell:-DDDD

Skrevet

Tror ikke jeg hadde tatt med katta heller jeg altså! Kun hvis jeg hadde lært den opp til å bære meg....:=)

Skrevet

Og det kommer vel ikke til å skje med det første eller???

Har hørt at katter er litt vanskelig å trene til nettopp det:-DDD

Skrevet

Nei nå må jeg snart legge meg... før jeg får fullstendig latterkrampe og vekker mine 100 barn;=D

Skrevet

;-DD

Skrevet

Heisann .Jeg og min mann møttes i usa, første valentines dagen laget han hjemmelagde kjøttkaker til meg,såå søt.Hadde væer sammen i 3 uker.Den dagen bestemte vi oss for at vi skulle forlove oss før vi måtte reise fra hverandre og bo i hvert vårt land. Kom jeg gravid(kremt) .Ting gikk litt i kjappeste rekkefølge.Men iallefall 12 år etter fikk jeg klokke, øre dobber og ett smykke(ikke dyre saker) liker juggel jeg,pluss 20 roser:0) Han fikk kort, ett smykke kjede og sjokolade.Ingen dyre ting, men bare en liten oppmerksomhet over at vi nok en gang huska på hverandre.

Skrevet

Og nå leste jeg resten av innlegga og lo høyt :0)

Ps. Reveenka vår gamle hund fikk en gang ett sterkt epileptisk anfall, han gikk til angrep på oss,kjente oss ikke igjen.Skjedde en gang, DA forstod pappa at han trengte medisiner hver dag.

Skrevet

Hehehehe, nå ler jeg godt her! En tråd i god gammel stil:-) Full av overraskelser! Moro!

Skrevet

Jo da fikk en blomsterbukett for han fikk lurt seg på butikken en tur, men jeg får ikke til å kjøre bil, så det ble ingenting på ham :-(

Vi feirer det vel egentlig ikke, men han syntes vel det var litt på sin plass å gi meg en bukett, når jeg går med slike smerter i skulderen.

Vi sier det flere ganger for dagen hvor glad og at vi elsker hverandre, så vi trenger det egentlig ikke.

Personlig så er det jo kost, men synes det blir for mye etterligning av statene sine spesielle dager, dette er jo norge. Skal vi ha alt statene har så kan vi jo gjerne bli en del av statene da? Det er min mening.

Synes det er et bra land vi bor i jeg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...