Trinepia mamma til 2 prinser!! Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 ENDELIG kan æ skrive her inne og si at jaaaaaaaaaaa, testen va ENDELIG positiv!!! Etter prøving siden juli 07 og en MA så va det heilt utrulig deilig å se de to strekan på testen.... Æ E SÅ LYKKELI!!!! Bare måtte få det ut.... iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! Æ skal bli mamma til en babis til, og gutten min skal bli storebror!! NO e livet hærlig!!
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Gratulerer kjempe masse!!!
♥Axinija♥ Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Så koselig da!!!! Gratulerer SÅ mye!!! Ps; nordfra du da?
venter på septemberbarnet Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Gratulerer så koselig. :-)
Trinepia mamma til 2 prinser!! Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2009 takk for det, og joda, e fra Tromsø.
smilefjes+gutt09+guttenurke :) Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Gratulera så masse
tjorven- nr 3 Skrevet 16. februar 2009 #8 Skrevet 16. februar 2009 gratulere så mye =))) skikkelig lykkerus - når man får positiv test =))Nyt graviditeten!!
punky......:) Skrevet 16. februar 2009 #9 Skrevet 16. februar 2009 Gratulere!!!! Kos deg og nyt alt som følger med
*toppris* Skrevet 16. februar 2009 #10 Skrevet 16. februar 2009 grattulerer:) må nyte tiden fremover:)
EnJente_m_2Jenter Skrevet 16. februar 2009 #11 Skrevet 16. februar 2009 skriker litt med deg jeg : ÆÆÆÆÆÆÆÆH du er gravid !!! Kose deg masse fremover og nyte tiden !!!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 16. februar 2009 #12 Skrevet 16. februar 2009 Gratulerer sååååå mye!!!!! Lykke til med graviditeten =) Klem fra
Trinepia mamma til 2 prinser!! Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #13 Skrevet 16. februar 2009 Tuuuusen takk til alle som har gratulert mæ... Live e hærlig, folkens!!! Går dagen lang og smile for mæ sjøll og tenke på den lille spira som veks i magen min....... For en fantastisk følelse det e!! Trudde æ sko ha roa mæ fra 2 svangerskap (1 avbrutt), men neida... like tøvate som de andre gangan... sitt å stryk mæ på magen, sjøll om det nesten ikkje e nåkka inni der, men samtidi nåkka så utruli stort... drømme mæ bort i babyklær, amming, babylokt, stor mage, kjenne spark.. ikkje minst fortelle venna og familie at det skal komme en baby til verden.... og EN TING TIL.... fortelle guttongen at han skal bli storebror... nåkka han har hadd sååååå løst tel lenge.... kompisan i barnehagen har blidd storebrødre i fleng og det vil han og bli... hehehe... søtingen min... til å spise opp.. kos dokker i kveld alle vakre gravide damer der ute!!! Nyt livet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå