Gå til innhold

Vi innførte "gi blaffen dagen" i dag......he he

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøver å være flinke til å styre unna snop i uka, men jeg må innrømme at det fort blir en sjokolade el to likevel..

Planen med "gi blaffen dagen" er at vi skal være superstrenge alle dager unntatt søndag, da kan vi spise og drikke akkurat hva vi vil ;-)

Så derfor ligger vi begge nå, late og stappmette på sofaen! Og det er fortsatt igjen litt godis her (som jo ikke kan være igjen i morra), så litt til skal jeg klare å stappe på selv om magen står som en diger ballong...

Tihi....litt latterlige er vi, her vi ligger på hver vår side av sofaen som noen forspiste hvaler med hver sin bukse godt kneppet opp;-)

Litt usikker på om dette er tingen.. Kanskje en liten sjokolade om dagen er bedre enn to kilo en dag i uka?? he he...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehee, eg trur nok at ein liten sjokolade er best, men å ha skikkelig herregårdsmiddag ein gang iblandt er jo heilt perfekt.

Eg hadde forresten gulrotkake til middag idag (rester etter ein dåp eg var i igår). Hadde dessuten barnefri sånn i tilfelle nokon trudde eg ga det til dottera mi:p

Skrevet

Nå forventet jeg egentlig et innlegg om at dere lot oppvasken flyte og vaskemaskina stå arbeidsløs.. men denne formen for "gi blaffen" funker forsåvidt også :) En jevn fordeling av inntaket hadde ihvertfall vært mer behagelig, vil jeg tro?

Skrevet

He he... pappa sier gulrot er mat og ikke har noe i kake å gjøre, men jeg elsker gulrotkake!! Generelt et kakemonster jeg da.....

Skrevet

Mest sannsynlig.......selv om to kilo nok var en liten overdrivelse ;-) Føles vel mer som om jeg har spist to kilo..... men nå fikk jeg skikkelig lyst på is og non stop ;-)

Skrevet

Damn....Respect! ;) *bøyer meg i støvet*

Skrevet

Hehehe!

Eg lå i senga heilt til klokka 15, dog så fyllesjuk som eg aldri har vert før.

Skrevet

Absolutt godkjent på en søndag;) Formen bedre nå eller? He he

Skrevet

Jepp, formen er veldig bra. Men tilbragte 4 timer over doskåla/vasken og fekk opp alt vomfyllet eg hadde (som var berre flytande). Etter to timers søvn etter det igjen så fekk eg igjen livet.

Men neste gong skal eg ikkje drikke så mykje.

Skrevet

Uff, sender en solid dose medfølelse. Been there, done that - og det er ikke noe særlig å være fyllesjuk! Enda godt formen har kommet seg:) Har hatt et par sånne jeg også, er ganske sikker på at jeg ved minst en anledning høyt og hellig har sverget ved alle doskålers gud å ALDRI drikke alkohol igjen...Men jeg glemmer tydeligvis fort:)

Skrevet

Jeg har hört at om du ikke vil legge paa deg (saa mye ekstra i ditt tilfelle i og meg at du er gravid) saa er det bedre aa spise 2 kg godteri en dag i uke enn aa spise det fordelt over hele uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...