vivilvi Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Pausemnd med pergo eller prøving eller eller?
oneLone Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2009 med pergo ja. Hadde min første enkle kur i januar, etter blodprøven måtte jeg stoppe pga fare for overstimulering (hva nå enn det er?) Har alltid hatt mens og el, men ustabil syklus. Md pergo fikk jeg to klare el på dag 8 og 9! (og 15)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 hei:) pergo virker jo to mnd,ergo pausemnd og pergo har jo rykte på seg å forskyve sykl litt... ikke hos alle men veldig mange fikk jeg beskjed om.jeg har gått på pergo denne pp og fikk el på dag 13...akkuart begynt å tempe så det blir lettere å følge med når det nærmer seg:) el er nok rett rundt hjørnet skal du se;) første pergo kur hedde jeg el på dag 15 mener jeg å huske..ihvertfall senere enn vanlig. hvor lang er sykl din da?
Hvorhen-er-bolla-i-ovnen?82 Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Heihei, kan pergo/provera tas når som helst i syklusen? Jeg har ventet på TR siden slutten av januar, og har hatt menseverk i ei uke, men ingenting skjer. Bittelitt blod de siste 3 dagene, men så stopper det. Hatt ustabil syklus siden slutta på pillene i okt. Temmelig frustrerende! Så du hadde to eggløsninger med ei uke mellom? Vet du om dette er mulig uten bruk av pergo? Vurderer å ringe legen imorra og få disse provera/pergo tingene likegodt først som sist... Har du prøvd lenge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå