Gå til innhold

Hvordan hadde dere sett/reagert/tenkt på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann i tretti årene er på danskebåtene sammen med min nevø på 18 år.

En tanke som slo meg før de dro var at noen kanskje ville se det som ekkelt at en ung gutt var sammen med en "eldre" mann på tur. Så for meg de ekle menne som møtter unge gutter i skogen rundt sognsvann for å ha sex.

Nevøen min fikk gavekort i 18 års gave fra dama sin, men hun fikk ikkelov av bestemora(?) å bli med, hun er 17 år. Og da var det bare gubben min han ville ha med seg siden de fleste av han venner er på obb eller skole.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guttungen er faktisk myndig og da for voksen og regene, så jeg tror nok ikke at jeg hadde reagert på det.

Å desssuten å måtte vel gutte hatt noen på over 30 med seg også for det er vel 20 års aldersgrense på danskebåten...hvis jeg ikke tar helt fullstendig feil nå da;)

Skrevet

På danskebåten har jeg mer enn nok med å finne frem til lugaren min og deretter baren, så hvem andre som er på tur er revnende likegyldig. Med unntak av mine egne venner, selvsagt. Viktig å ha med crewet sitt når man skal på tur:)

Skrevet

Hadde ikke tenkt på det i det hele tatt. Jeg er kanskje naiv, men tanken hadde aldri slått meg. De kunne vært brødre, søskenbarn etc.

Skrevet

Det kan sees ut som far og sønn også.

Skrevet

Sikkert ingen som reagerer på at de bare ER der. Men hvis de begynner å holde hverandre i hendene eller klemme på hverandre, blir det jo noe annet. Det samme gjelder rundt Sognsvann. Om din gubbe og din nevø går tur der, tror jeg ingen reagerer. Men hvis de begynner å ha sex i buskene, vil de nok møte hevede øyebryn :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...