Gå til innhold

Kuuul gutt med vondt i øret!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han derre heavymetal-lookaliken min vet dere.... Han som for mange måneder siden tok 2-3 piercinger i øret uten mors samtykke!!!

Vel han kom i dag og lurt på om jeg kunne ta ut den ene... for den hadde ikke grodd skikkelig enda... og den gjorde vondt når han lå på den om natten!!!

Vel...jeg ba ham vel egentlig bare sove på den andre siden jeg da...hehe...

Altså... jeg skal hjelpe ham .... men ikke i kveld!!!

Er jeg ond,,,, blir jeg meldt til barnevernet nå????

Fniiiiis....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehehumrehumre! c",)

Har sikkert ikke vodt av å vete litt, og kjee på de piercige e stud til.... ;-)

Så hører ha på mor este gag!

Skrevet

Nei da,ikke ond.Bare slem ;o)

Du får be han rense med jod ei uke.Så ordner det seg nok ;o)

Jeg hadde i et øyebryn....Skammer meg....Å den verka.Brukte jod og det ble ok.Nå er den lille ringen tatt ut.Enkelte syntes jeg var for gammel hehe

Skrevet

Han lider ikke av god hørsel når mor snakker!!! Han er så kuuuuul serru!! Valpen ønsker seg nytt "rote"rom i kjelleren.... ett sted hvor han kan dundre løs på trommene til alle døgnets tider...

Jeg har sagt at det kan vi fikse.... hvis han viser at han klarer å holde orden på rommet sitt nå!!!

Kjenner jeg gutten rett.... så slipper vi store oppussingsprosjekter de nærmeste årene;=D

Skrevet

Ja nå skal jeg ringe barnevernet.....

Men helt enig, to- tre piercinger er ikke bra for øret, ei heller for kroppen.

Er nok ikke meningen at vi skal hulle, det som hulles kan:-)

Litt smerter hjelper han kanskje til å forstå at det ikke alltid er så lurt å tenke selv:-DD

Skrevet

Han har renset nesten daglig i ca ett år nå.... med Klorhexidin. Men finnes det godt gammaldags Jod enda altså?

Skrevet

Han fyller 18 om noen små uker.... så jeg tenkte at han kunne lide litt slik at han ikke løper til tattoo-sjappa på dagen sin:=/

OOOO SKREKK!!

Skrevet

Jada,finnes jod enda.

Nytter ikke si nei til ungdommer.Det merka jeg meg da eldsta ville ha ditt og datt.Hun tok di ut til slutt.

Men et år med vondt,da er det vel ingen vits å prøve mer.

Bare vent til den svære tatooen kommer du.hahahahah

Jeg ser for meg synet =)))

Skrevet

Hehe virker som gutter i den alderen er litt like, har en gutt på 17 med endel selvforskyldte vondter:)) Han er også på forhandlinger om div ting mot ryddig rom:)) Morsomt og lese at vi igrunnen ikke har det verre eller bedre noen av oss:)) Ps.min har trommer i uthuset;) Har vært snakk om noen tatoo her og.......

Skrevet

Jeg trøster meg med tanken på at de fleste er gjennom det samme:=) Og at det stort sett ender med at det blir folk av dem!

Skrevet

Det koster å være tøff:-)))

Pass deg så ikke noen legger inn en bekymringsmelding ja;-D

Skrevet

Bare dytter denne for å forsikre meg at bekymringsmeldingene kan avblåses...

Valpen har fått den hjelpen han var ute etter;=)

Skrevet

Det var godt - ellers kunne der kommet bortom meg på jobb, så kunne vi ha gjort noen inngrep her da vettu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...